Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basis bezoek BEAUVECHAIN

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Basis bezoek BEAUVECHAIN

Vorige week met een groepje spotters een bezoek gebracht aan deze Brabantse trainings basis

Een deel van de Marchetti flight-line , wees niet bang , ze zien er gevaarlijk uit maar dat zijn ze helemaal niet

Oog in oog met zijn grijze broeder

Hier dus zijn broeder , dit zijn de 2 enige vliegwaardige Fouga's die BelgiË nog heeft en heel binnenkort gaan ook deze 2 machines met pensioen

Meer foto's van dit bezoek HIER
    Groetjes, Fabrice
    www.fabke.be

Re: Basis bezoek BEAUVECHAIN

de derde vind ik qua compositie toch iets minder tegenover de eerst twee, die ik zeer sterk vind.

Comment

Eerste foto vind ik de leukste vanwege continuiteit.

Bovendien leuk detail : de '15' en de '17' zijn al geupgrade naar Mike Plus. Ook zie ik in je gallery dat de '19' in onderhoud ook reeds voorzien is van deze aanpassing.
      :::: Canon :::: 1D MkII N
      :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
      :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Comment

Definieer 'Mike Plus' a.u.b. Ik neem aan dat dat inside information is? 15 en 17 staan wat te veraf.
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
          Definieer 'Mike Plus' a.u.b. Ik neem aan dat dat inside information is? 15 en 17 staan wat te veraf.
          Zonder al te technisch te worden :
          Is een verbetering mbt navigatie- en communicatiesysteem van het toestel (oa. integratie van GPS), die voornamelijk in de cockpit te zien is. Eerste toestel dat deze wijzigingen onderging, was idd de 'ST-17' die dan op de staart '17+' indicatie kreeg (een van de weinige uiterlijke kenmerken van een gemoderniseerde versie).

In ieder geval : leuk dat je die nu al hebt kunnen vastleggen
          :::: Canon :::: 1D MkII N
          :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
          :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

Comment

Thanks. Ondertussen heb ik er hier ook al meer over gelezen. En de Fouga's: te duur om te onderhouden? Het zijn toch relatief eenvoudige toestellen? Geen stukken meer? Ik vind het zo'n prachtige toestellen en ben altijd blij als ik er nog eentje over zie vliegen. Of gaan ze wat Alpha Jets aan de kant zetten voor het 'onderhouden van de vliegvaardigheden' voor stafleden?
            "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
            Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
            Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
              Of gaan ze wat Alpha Jets aan de kant zetten voor het 'onderhouden van de vliegvaardigheden' voor stafleden?
              Nopes, de "stafleden" zullen geupgrade (of liever gedowngrade) worden naar Marchetti´s, voor het onderhouden van hun vliegvaardigheden
              Dit zullen de Heren wel heel veel appreciëren, denk ik
              Dit hebben wij gehoord tijdens de briefing voor het bezoek van de basis.

Comment

Leuke reeks!
                Foto 1 vind ik hier de mooiste. De line up van marchetti's heb je hier mooi in beeld gebracht
                flickr

Comment

Working...
                X