Gespot in knokke, beetje slordige compo bij de eerste foto maar de 2e vind ik best wel geslaagd :-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 360 spider
Collapse
X
-
-
Re: Ferrari 360 spider
vind de eerste wel heel mooi
mooi van kleur, dicht tegen de grond.... alleen beetje jammer van verlies detail in etalage...mr zou t niet beter hebben gekund, helaasCanon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
Fuji : Fuji X10
-
De eerste is mooi.
Heb je daar een photoshopfilter over gedaan?
Wel jammer dat de lampen in de achtergrond geen sterretjes geworden zijn door de juiste combinatie van sluitertijd en diafragma te gebruiken. Dat had de foto afgemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtDe eerste is mooi.
Heb je daar een photoshopfilter over gedaan?
Wel jammer dat de lampen in de achtergrond geen sterretjes geworden zijn door de juiste combinatie van sluitertijd en diafragma te gebruiken. Dat had de foto afgemaakt.
sterretjes krijg ik echt niet voor mekaar... ik blijf maar proberen
denk dat het met mijn camera gewoon niet te doen is... deze foto's zijn gemaakt met een minolta dimage G600I will harness all available light with super-fast aperture lenses
Comment
-
-
iedereen vind de eerste mooi.... vreemd. Ik vind de 2e nogtans beter. Smaken verschillen zeker
@mccoy: ja een klein diafragma wil wel eens helpen om mooie sterren te krijgen maar op mijn gewone huis tuin en keukendigicam heb ik maar beschikking tussen F2.8 en F4.7I will harness all available light with super-fast aperture lenses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk berichtiedereen vind de eerste mooi.... vreemd. Ik vind de 2e nogtans beter. Smaken verschillen zeker
@mccoy: ja een klein diafragma wil wel eens helpen om mooie sterren te krijgen maar op mijn gewone huis tuin en keukendigicam heb ik maar beschikking tussen F2.8 en F4.7Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment
-
-
De eerste foto kwa snijding en standpunt gewoon klasse. De kleuren maken de foto vervolgens ook nog eens extra sterkhttp://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
Comment