Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B U M S (2006)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B U M S (2006)

    eens wat anders


    Belgian UniMotorcycle Society

    pics zijn hier te vinden

    enjoy
    Last edited by theMONKEY; 2 april 2007, 22:07.
    mijn reizen : www.astrixx.be

  • #2
    Re: B U M S (2006)

    Wat een foto's, Wim, wat een koppen. Ik wist niet dat dit soort motor'sport' bestond. Ik vind dat schitterend (ook de naam bums), maar waarom niet meer foto's van de koppen apart genomen?

    En vergeef het mij, maar het moet mij van het hart en het is wellicht geheel persoonlijk, maar je verpest je foto's met die lelijke gele strepen en die gigantische nick in de linker bovenhoek.

    Maar voor de rest: leuk. Wanneer organiseer je een Shooting Day BUMS?

    gr mod ballistic
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

    Comment


    • #3
      Re: B U M S (2006)

      Waauw, dit had ik nog nooit eerder gezien.
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: B U M S (2006)

        Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        Wat een foto's, Wim, wat een koppen. Ik wist niet dat dit soort motor'sport' bestond. Ik vind dat schitterend (ook de naam bums), maar waarom niet meer foto's van de koppen apart genomen?

        En vergeef het mij, maar het moet mij van het hart en het is wellicht geheel persoonlijk, maar je verpest je foto's met die lelijke gele strepen en die gigantische nick in de linker bovenhoek.

        Maar voor de rest: leuk. Wanneer organiseer je een Shooting Day BUMS?

        gr mod ballistic
        Ik ben het eens met Ballistic wat die gele balken betreft. Less is more monkeydude! Uiteraard wel klasse opnames.

        Comment


        • #5
          Re: B U M S (2006)

          login ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X