Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussels airport , 1 April 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Brussels airport , 1 April 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe Bekijk bericht
    Thanks , ik dacht al zo een lange toeter in die 757 te hebben gezien

    De Bigma is een prachtlens met het perfecte bereik om te spotten , je moet er enkel wat mee leren werken want in het begin had ik nogal wat onscherpe shots
    Zodra íe binnen is ga ik ernorm mijn best doen Ik kan bijna niet wachten (maar het went na drie weken
    Johan

    D700 | SB-600 | Glas van verschillend niveau | Manfrotto 055DB/141RC

    Comment


    • #17
      Re: Brussels airport , 1 April 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe Bekijk bericht
      Inderdaad , die parking die wat lager ligt dan Abelag platform , da's niet ver van ex-Sobelair gebouw , ken je daar je weg een beetje ?
      Yep, sinds kort wel ja Vandaar uit heb'k onlangs de eerste Continental 777 zien opstijgen

      Comment


      • #18
        Re: Brussels airport , 1 April 2007

        Mooie Fabke,
        Ik ga ook dikwijls naar Brussel spotten maar daar ben ik nog nooit geweest.
        Als je nog eens gaat en gezelschap wilt, stuur maar een pmke ik ga graag mee

        Mijn max lens is wel 200 mm maar ga een 1.4 x of 2.0 x bij kopen

        Mvg
        Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

        Comment


        • #19
          Re: Brussels airport , 1 April 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door Gleeke Bekijk bericht
          Mooie Fabke,
          Ik ga ook dikwijls naar Brussel spotten maar daar ben ik nog nooit geweest.
          Als je nog eens gaat en gezelschap wilt, stuur maar een pmke ik ga graag mee

          Mijn max lens is wel 200 mm maar ga een 1.4 x of 2.0 x bij kopen

          Mvg
          Met 200mm ga je idd een beetje tekort komen om deftige fotos te nemen van de take-off op 25R. Zelfs 300mm is al krapjes voor de kleinere (lees 737, AVROs, Bizzjets etc...).

          Comment


          • #20
            Re: Brussels airport , 1 April 2007

            Mooie opnamen!

            Ik ben zelf enkele malen met de Bigma gaan spotten en dat bevalt idd. prima.
            Recent eerste test gedaan met de 120-300, en dat gaat ook zeer goed.

            Afhankelijk van waar je staat, kan je met een (snelle) 300mm ook best uit de voeten.
            Een zoom is m.i. wel noodzakelijk, want uitzoomen is toch dikwijls noodzakelijk gebleken... en daarbij is 120mm soms zelfs nog wat teveel "tele"...

            Comment


            • #21
              Re: Brussels airport , 1 April 2007

              Oorspronkelijk geplaatst door Gleeke Bekijk bericht
              Mooie Fabke,
              Ik ga ook dikwijls naar Brussel spotten maar daar ben ik nog nooit geweest.
              Als je nog eens gaat en gezelschap wilt, stuur maar een pmke ik ga graag mee

              Mijn max lens is wel 200 mm maar ga een 1.4 x of 2.0 x bij kopen

              Mvg
              Thanks voor de comments , wat die converter betreft , zou ik eerlijk gezegd niet doen , is al meermaals gezegd en bewezen dat kwaliteit , snelheid , lichtsterkte , ... enorm achteruitgaan en zeker met een 2x , beste optie is een 70-300 ofzo kopen , is toch al tamelijk goed voor op Brussel hoor , had die vroeger ook en had mooi resultaten en is misschien wat kort voor aan Sobelair gebouw de take offs te nemen op 25R maar er zijn nog vele andere plaatsen op BRU waar je zeker genoeg zal hebben met een 300mm , beter is natuurlijk een 100-400 of nen Bigma maar die kosten dan ook weer zo veel meer hè

              Als ik nog eens ga stuur ik zeker PM , da's beloofd
              Groetjes, Fabrice
              www.fabke.be

              Comment


              • #22
                Re: Brussels airport , 1 April 2007

                thx fafafabe

                ik zit meestal aan het asiel , 200 mm is daar meer dan genoeg (ik leen wel een mijn collega zijne 50-500 als ik mee ga )


                nog eentje van met mijne nikon


                Mvg
                Last edited by LJ Tom; 20 april 2007, 21:00. Reden: foto achter link gezet
                Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

                Comment

                Working...
                X