Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze Volvo(goedkoop gehuurd) bracht mij op het mooie strand van Famara ( Lanzarote )echt een heerlijke plaats .Alhoewel je aan de golven ziet dat het nogal waaide was de wind verrassend warm .
Reeds mijn dank voor jullie comments maar was ik toch nog een pikant detail vergeten zeg!
Ik moest wel "krap" werken omdat her en der op dat strand wel eens een naturist boven kwam!
Is dat niet "La Graciosa" op de achtergrond? Leuke foto, maar ik had hem liever zonder auto gezien Er zijn ginder zoveel mooie landschappen dat een extra accessoire op de foto echt overbodig is...maar in een reclamefolder van Volvo zou de foto zeker niet misstaan
Reeds mijn dank voor jullie comments maar was ik toch nog een pikant detail vergeten zeg!
Ik moest wel "krap" werken omdat her en der op dat strand wel eens een naturist boven kwam!
Volvo is mooi in beeld gebracht. Vraag de volgende keer aan die naturisten dat ze hun handdoeken ergens anders leggen.
Comment