Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Daarenboven is deze weggelegd voor de trouwe Ferrari-klanten... Je zal waarschijnlijk al moeten aangeven hoeveel Ferrari's je al bezit vooraleer je in de "showroom" binnen mag
Oorspronkelijk geplaatst door FieldmarshallBekijk bericht
Daarenboven is deze weggelegd voor de trouwe Ferrari-klanten... Je zal waarschijnlijk al moeten aangeven hoeveel Ferrari's je al bezit vooraleer je in de "showroom" binnen mag
Idd, als ik me niet vergis heeft Ferrari de kopers zelf aangeschreven met de vraag of men geintresseerd was en bij aankoop van de wagen teken je jezelf ook in in de ontwikkeling van deze wagens, maw je word testpiloot bij Ferrari (toenertijd) naast Shummacher en Massa.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Oorspronkelijk geplaatst door FieldmarshallBekijk bericht
Als ik eerlijk mag zijn vind ik de foto niet zo bijzonder.
Gemaakt op het autosalon in Brussel gezien de reflextie, het publiek op de achtergrond vervangen door een lelijke zwarte photo brush met een lelijke text Ferrari FXX...
Bedoeling is maken van een poster voor verkoop en is reeds goedgekeurd enkel de reflectie word nog weggenomen.
Inderdaad zwarte achtergrond en tekst op vraag van de drukker.
Niet genomen op het autosalon, denk zelfs niet dat deze daar stond.
Reden achtergrond en tekst, zal verkocht worden als poster.
Die foto van u is niet geschikt voor verkoop op poster reden: teveel te zien buiten het geen waar het hier om gaat namelijk de auto.
Dit is trouwens de eindelijk tekst en lettertype geworden.
Comment