Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Binnen mocht niet gefotografeerd worden, maar buiten in de tuin wel. Het regende en het was somber, maar de beelden waren prachtig omdat ze helemaal nat waren door die regen.
Ik vind de Rodin wel goed, vooral omdat je door je perspectief de handen benadrukt, expressionisme waarbij nu de aandacht op doen en niet op denken valt
De derde vind ik niets, wegens oninteressante compo en te donker, te weinig detail.
Theokus, Picasso en Bouk bedankt voor jullie reacties
Ik ben nooit zo tevreden met mijn foto's wanneer ik de flits gebruik. Ik heb nog geen losse flits, dus ik moet het doen met het flitsertje op de camera, maar misschien heb ik toch een paar foto's moeten nemen met de flits. Ik vond die regendruppels ook ontzettend mooi en probeerde die zo goed mogelijk in beeld te krijgen.
Ik vond het zo ongelofelijk knap hoe de beeldhouder die intimiteit tussen die twee vrouwen heeft kunnen vastleggen, ik moet steeds naar die foto kijken hoe goed hem dat gelukt is met de materie klei/brons
Comment