Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chateau

toch beter zoeken hoor bob, militair hospitaal antwerpen is een mooie start als het je eerste keer is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mot
      toch beter zoeken hoor bob, militair hospitaal antwerpen is een mooie start als het je eerste keer is
      Yep net of jij dat weet. Heb jij dan een lijntje naar binnen in het MHA of kun je vliegen of zo ???
      Sommige mensen met zeer veel ervaring zijn al tijden bezig om daar binnen te komen. Een enkeling is dit gelukt mbv veel geluk. Dus in mijn optiek geen goede start. Maar ja wie ben ik, ik doe dit nog niet zolang.
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

lol, waarom zou ik dat niet kunnen weten

hoe weet jij nou of ik daar ervaring mee heb

dan zal ik één van die enkelingen zijn zeker

maw daar loop je zo binnen en buiten...

Comment

maw daar loop je zo binnen en buiten...

Ik laat me graag verrassen
          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

MHA

speciaal vour jou

PS: is nog van in m'n beginperiode, genomen met een compactje A85 (foto's dateren van april 2005, gewoon op de foto klikken en je gaat naar de vorige, ik denk dat er een stuk of 10 online staan) laatste tijd niet meer zoveel met urban stuff bezig, maar wil de draad wel terug opnemen

PPS: btw fijne series op je site !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Bob
              3de is zeker geslaagd...

Maar waar vind je zulke plekken waar je zulke foto's kan maken???
              In belgië???

greetz,
              wie zoekt die vind, ik heb er genoeg om 3.3 jaar lang elk weekend 1 te doen, in belgie alleen... en er komen er nog steeds bij...

btw, foto 3

Comment

MHA

speciaal vour jou

PS: is nog van in m'n beginperiode, genomen met een compactje A85 (foto's dateren van april 2005, gewoon op de foto klikken en je gaat naar de vorige, ik denk dat er een stuk of 10 online staan) laatste tijd niet meer zoveel met urban stuff bezig, maar wil de draad wel terug opnemen

PPS: btw fijne series op je site !
                2x Thanks, maar ik hoopte eigenlijk meer op een PB-tje met de sleutel van het MHA

Comment

mij eerst afzeiken dat ik er niets van weet... en nu de sleutel vragen, yeah right

Comment

Working...
                  X