Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Apart idee, mooi in beeld gebracht, taske soep gaat er altijd in, bij voorkeur met wat backerbsen. De paarse rand rond de kastrol is me wat raar, dacht altijd dat de kleur van die halogeenverwarmingslampen rood was (en tegen de vrouw zeggen da ze cif moet gebruiken )
Was een gewoon fotoke met mijn nieuwe okkazie lenske. Ne mens probeert dan het eerst het beste te trekken hé.
Dat van die halogeenlamp was mij inderdaad ook opgevallen. Nochtans is de houtkleur correct, dus veronderstel ik maar dat de witbalans toch juist is. Maar dat halogeen heeft heel veel IR licht en misschien is er daardoor een paarse zweem ? In werkelijkheid is het inderdaad rood. Ik heb er niet direct een verklaring voor.
En ook de strepen van de "tussentijdse reiniging" zijn op de foto veel duidelijker zichtbaar dan in werkelijkheid. Heel vreemd.
Enne ja hoor : ze was lekker
Comment