Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat is wel een compliment !! Het zijn verschillende belichtingen, (zelfs compo, kijk maar naar de dop) de originele kan je in google wel vinden als je op de naam zoekt. Maar als je die zit is deze weer minder
Last edited by Maarten_T; 27 december 2005, 15:08.
Dat is wel een compliment !! Het zijn verschillende belichtingen, (zelfs compo, kijk maar naar de dop) de originele kan je in google wel vinden als je op de naam zoekt. Maar als je die zit is deze weer minder
Als je die zou willen nadoen, zal ik wel het model trekken, en jij het flesje...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Als je die zou willen nadoen, zal ik wel het model trekken, en jij het flesje...
het flesje heb ik opgenomen, nu het model nog, in de reclamefoto is de fles ook bij het model geplakt want het model is anders belicht dan fles en de reclamefoto is atlijd hetzelfde belicht
Last edited by Maarten_T; 27 december 2005, 16:05.
Comment