Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerstmis in Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kerstmis in Gent

Terug een poging ondernomen om 's avonds wat foto's te schieten in Gent,
    als zeg ik het zelf, ik vind dat er verbetering in zit
    Deze foto's zijn van vandaag, genomen met de kitlens.
    Vuur maar af!

Koen
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Re: kerstmis in Gent

Laatste is heel mooi , maar mocht ietske scherper (F3.5 is te weinig)

Comment

Drie mooie met die kitlens dat zovelen maar niks vinden,alvast proficiat.Nogmaals het bewijs de fotograaf doet het. mvg duindistel

Comment

Alle 3 diafragma F3,5
        Beter een hogere F-waarde genomen, zijn eigenlijk allen tikkeltje onscherp.
        Als ik dan toch een voorkeur moet kenbaar maken dan 3 vanwege de weerspiegeling.
        Kleine tip, de titel "kerstmis in Gent" zou ik weglaten, ik zie nergens enige kerstsfeer (tenzij bij de laatste die 2 miniscule kerstboompjes)
        Deze opmerkingen zijn louter constructief bedoelt, zou d'r eigenlijk zelf ook es mee moeten beginnen (met nachtfotografie)...we zien wel
        Goe bezig
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
          Alle 3 diafragma F3,5
          Beter een hogere F-waarde genomen, zijn eigenlijk allen tikkeltje onscherp.
          Als ik dan toch een voorkeur moet kenbaar maken dan 3 vanwege de weerspiegeling.
          Kleine tip, de titel "kerstmis in Gent" zou ik weglaten, ik zie nergens enige kerstsfeer (tenzij bij de laatste die 2 miniscule kerstboompjes)
          Deze opmerkingen zijn louter constructief bedoelt, zou d'r eigenlijk zelf ook es mee moeten beginnen (met nachtfotografie)...we zien wel
          Goe bezig
          tjah, als ik mijn diafragma hoger zette was het onmogelijk om uit de hand te schieten (te lange sluiter) en ik had geen zin om mijn statief uit te zetten, de mensen waren nu al aan het kijken naar mijn "grote kodak"

en die kerstmis, de foto's zijn op kerstmis gemaakt, daarmee...
          Koen
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

FZ50

Comment

ja voor mij ook avondopnamen, niet zo zeer Kerst, misschien toch effe wat meer knijpen de volgende keer.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X