Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my new car

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• my new car

ik heb pas een andere wagen gekocht en heb ondanks het slechte weer snel even een poging gedaan om hem eens te fotograferen. Ik ben niet echt een autofreak maar als ik in een maandblad van auto's blader kijk ik toch wel graag naar foto's die een auto aantrekkelijk kunnen maken.
    Bij mij ook gelukt?? bij betere weersomstandigheden ga ik nog wel eens een nieuwe poging wagen.

Re: my new car

vinnig bakske, knappe velgen en grave mistlampen op de auto is dus niks aan te merken, de foto daarentegen ......... nee nee hoor, compo van de foto is dik in orde, is voldoende scherp, maar zoals je zegt alleen spijtig van het weer. probeer het nog eens bij helder weer

de beste wensen en vriendelijke groetjes
    StevenVH

Comment

dichter erop en dan naar de linker koplamp en iets lager, krijg je een heel ander(leuker) effekt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Fijne plaat Bjorn, en veel plezier met uw nieuwe bakske.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Mooie wagen, mooie foto.

Comment

Het beste uitgehaald naar de omstandigheden denk ik. Het wordt nu stilaan wel tijd voor een paar dagen zonniger weer
            Overigens mooie wagen
            fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
              .....Het wordt nu stilaan wel tijd voor een paar dagen zonniger weer
              Overigens mooie wagen
              als je dat maar weet ... veel te slecht om buiten opnames te maken

Comment

Mooie foto, mooie wagen... en wel een superknappe kleur die wagen van jou...
                Ik heb ook zo'n donkergroene metalic kleur... vind dit samen met bordeau metalic één van de mooiste wagenkleuren.
                Veel plezier in je nieuw mobieltje.

Comment

Ik zou de nummerplaat wel wegklonen ...
                  Succes met je nieuwe wagen
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

voordeel van het grijzere weer is da je geen last hebt van vervelende schaduwen uit de buurt die er eventueel kunnen zijn voor de rest veel geluk met uw voituurke da je er lang en zonder blutsen mag van genieten

Comment

Mooie foto. Als je terug een foto gaat nemen, zorg dan dat er de voorgrond en achtergrond geen rotzooi ligt, of werk die weg.
                      Beauty need only be a whisper
                      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

knappe foto bjokke, alleen wat jammer van de weeromstandigheden..

de 'rotzooi' (cfr. voorgaande post) stoort mij zeker niet.
                        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Working...
                        X