Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten pretpark

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlaten pretpark

Wenteltrap ergens in een leegstaand pretpark, in de miezerige regen.
    Is dit wat?

Re: Verlaten pretpark

als ik eerlijk moet zijn en dat ben ik: vind ik het niet veel.
    tè druk allemaal/ruis/niet scherp/tè harde flits, maar bij de laatste heb je wel moeite moeten doen voor de compo en das dan wel weer goed. hopelijk heb je wat aan mijn comment.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ben bereid om bij te leren en dat kan niet alleen door veel uit te proberen in the field. Ik heb heel wat aan een beargumenteerde reactie, dan weet ik in dit geval tenminste al wat er niet verwacht wordt.

Comment

De eerste zou best wel mooi geweest zijn moest je enkel de contouren van de trap getrokken hebben. Met dat gebladerte erbij is het echter te druk.
        #2 en #3: Op een dag met wat meer zon eens teruggaan, met de flits komen de kleuren niet tot zijn recht (dichtbij een beetje overbelicht en verder te donker).

Toffe lokatie trouwens, ik neem aan dat het dadipark is? In de zomer is het heerlijk om daar rond te wandelen.
        http://francks.wordpress.com

Comment

mhhh zeker dit Verlaten pretpark of ik moet me sterk vergissen en dan de wenteltrap bij de glijbaan in het midden

Tot mijn spijt moet ik bekennen dat dit geen geweldige foto's zijn. De eerste is te vaag kies ervoor deze helder of als contour te maken.
          De tweede is geflitst ?? Dat doet afbreuk aan de foto's
          De derde is een z/w omzetting van de 2de ??

Toch een keertje terug gaan overdag met een lekker zonnetje dan zijn er zeker betere platen te maken.
          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Idd, dàt pretpark
            Was toen echt geen weer om een hond door te jagen en te regenachtig om lang te staan zoeken naar het perfecte plaatje.
            Maar 't is wrsch wel een paradijs om bij mooi weer eens fotos te nemen.
            Nogal bevreemdende omgeving, wat een jungle is dat daar ondertussen geworden zonder onderhoud...

Comment

@GJB: wel schitterende foto's van Dadipark op jouw site.
              Vraagje: kun je daar zomaar binnen, of moet je via de omheining en parking langs achteren binnenglippen?
              Ik vind het wel een schitterende locatie om te freaken als fotograaf.
              Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
              En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jambo
                @GJB: wel schitterende foto's van Dadipark op jouw site.
                Vraagje: kun je daar zomaar binnen, of moet je via de omheining en parking langs achteren binnenglippen?
                Ik vind het wel een schitterende locatie om te freaken als fotograaf.
                Thanks Jambo, Je kunt langs de hoofdingang vrij makkelijk over het hek klimmen. Ik heb wel begrepen dat de beheerder daarnaast woont maar ik ben deze toen niet tegen gekomen. Aan de achterzijde van het terrein ligt een kartbaan. Toen ik daar was heb ik daar ook enkele mogelijkheden gezien om over, onder of door het hek te kruipen. Let wel op dat je de auto neit op het terrein van de kartbaan zet want deze sluiten ze af met een groot hek met slot.
                Suc6
                Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
                Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Ja dat zijn idd, heel mooie foto's op je site
                  Alle Daguitstapjes op 1 website. Alle pretparken op 1 pagina. Een startpagina over een daguitstap is hier

Comment

Working...
                  X