Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel op de Oudenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kapel op de Oudenberg





    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Kapel op de Oudenberg

    zeer goed gedaan, alle 3 sfeervol
    deviantART

    Comment


    • #3
      Re: Kapel op de Oudenberg

      Inderdaad drie mooie maar de eerste en de derde moeten een beetje recht gezet worden of ben ik mis ?? mvg duindistel

      Comment


      • #4
        Re: Kapel op de Oudenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel
        Inderdaad drie mooie maar de eerste en de derde moeten een beetje recht gezet worden of ben ik mis ?? mvg duindistel
        Inderdaad 3 mooie, recht zetten ? Ik ben daar al een paar keer naar boven gefiets en bij mij staat de kapel dan ook niet recht en dan is ze nog wazig ook.Deze lekker scherp. IK denk dat Museeuw of Van Petegem de kapel op de muur van Geraardsbergen ook nog niet recht hebben gezien . Qua sfeer compo 3x knap.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Kapel op de Oudenberg

          ziet er erg koud uit hoor, mooie opnamen met de voorkeur voor de tweede.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Kapel op de Oudenberg

            Winters, maar zonder dat vrijwel onvermijdelijke kerstsfeertje er om heen.
            Vooral (en dus een voorkeur voor) de tweede. Wel jammer dat de rust van de foto's een beetje verstoord worden door de iets te uitdrukkelijke vermelding van wie en met wat.
            Het mag er best opstaan, maar misschien iets minder dwingend...
            Voor een handjevol meer prenten....

            Comment


            • #7
              Re: Kapel op de Oudenberg

              Wow, prachtige serie met voorkeur voor nr.3
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Kapel op de Oudenberg

                Je hebt een mooie reeks vastgelegd.

                Nummer 2 is de mooiste omwille van de sfeer die ze uitstraalt
                Groeten,
                Ludo

                Comment

                Working...
                X