Hopelijk zien jullie er ook in wat ik erin zie, en neen, het gaat niet om de weerspiegeling dit keer (hoewel ook leuk). De titel zou duidelijk moeten maken wat ik zie.. wie er iets langer naar kijkt ziet het misschien ook en begrijpt de titel ?!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Optisch bedrog
Collapse
X
-
-
Re: Optisch bedrog
Denk de twijfel tussen linker en rechteroog die komt door het ingenomen standpunt, blijft ook langer kijken naar zo'n plaat.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersDenk de twijfel tussen linker en rechteroog die komt door het ingenomen standpunt, blijft ook langer kijken naar zo'n plaat.
Niet enkel de fotograaf zie je in de weerspiegeling, vooral een model kan je erin zien...
Ook al zie je lichamelijk hoe het in elkaar zit, toch heb ik elke keer als ik er even naar kijk de distractie en wordt mijn blik afgeleid en begin je te twijfelen... (hoewel je het weet, zeker als de foto van jou komt)
Nu ja, echt bedrog is het niet, maar bij mezelf en Jan ontstaat er toch al twijfel, dus opdracht geslaagd
ps: neen, het is niet Spock die ajuin heeft gegeten en in de wasmachine is beland
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
optisch: je kijkt met je ogen naar de twijfelfoto, en het betreft een oog, dus tja, optisch toch niet slecht gekozen he
ps: nu wordt het moeilijk. een aap die uit de mouw van spock komt, die een ajuin aan het eten is terwijl ie ronddraait in een wasmachine
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuinoptisch: je kijkt met je ogen naar de twijfelfoto, en het betreft een oog, dus tja, optisch toch niet slecht gekozen heCanon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuineen aap die uit de mouw van spock komt, die een ajuin aan het eten is terwijl ie ronddraait in een wasmachine
goed gezien om zo te croppenMijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
Comment