Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SAFEA revisted

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SAFEA revisted

Afgelopen zondag voor de tweede keer richting Houdeng vertrokken. Gelukkig is de bewaker van het complex verhuisd zodat ik ook de plekje die de vorige keer niet bezocht konden worden kon bekijken.

1

2

3
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Re: SAFEA revisted

3 zeer mooie opnames met een lichte voorkeur voor de laatste. Je wordt zo in de foto meegezogen!
    Vraagje wat die laatste betreft... Is het een spiegeling van de foto? Of een weerspiegeling in water?

Comment

Thanks Frederic, maar het is een weerspiegeling in een grote bak met een soort olie waarin onderdelen liggen.

Dit is een andere foto van dezelfde bak
      Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
      Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJB
        Thanks Frederic, maar het is een weerspiegeling in een grote bak met een soort olie waarin onderdelen liggen.

Dit is een andere foto van dezelfde bak
        Ik zat er dus niet zo ver van...
        Op de kleurenfoto was het olieoppervlak niet zo glad meer... Er toch niet ingevallen zeker?
        Mooie keuze, dat zwart-wit alhoewel dat de kleurenversie met zo'n glad oppervlak zeker gezien mag worden!

Comment

Klopt Frederic, maar ik had op mijn eerste bezoek al een "spiegel" foto in kleur gemaakt en die staat ook online en omdat al vele mensen na mij een "spiegel" foto gemaakt hebben heb ik bewust stevig tegen die bak staan duwen om wat golven te krijgen en juist niet die perfecte spiegeling te krijgen .

Comment

3 X knap!

Voorkeur voor de 2e.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJB
              heb ik bewust stevig tegen die bak staan duwen om wat golven te krijgen en juist niet die perfecte spiegeling te krijgen .
              Knap duw- en trekwerk in dat geval!

Comment

die laatste speciaal hoor, bij de eerste moet ik even kijken waarnaar ik kijk, denk accu,s of zo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi reeks , maar ook voor mij is vooral foto 3 een "krachtige" foto.
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Heel fijne reeks, knap werk.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Prachtig GJB

Die Urban Exploration begint me meer en meer te interesseren
                      Groetjes DD
                      Fronstages

Comment

Alle drie schitterend, maar zeker #3 nu ik weet wat het is, echt heel knap!
                        http://francks.wordpress.com

Comment

Working...
                        X