Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie snapshot. Ja gelukkig zijn die brommers er. Het zouden eens allemaal auto's moeten zijn, er zou geen doorkomen aan zijn...
da wel maar da autoke zou ik wel grag willen
ziet er een zuinig beestje uit en leuk fel kleurke
Ge weet wel he nu de prijzen hier van de benzine de pan uit swingen
knap gedaan
Hé Roland, wat is er mis met Schin op Geul in het mooie Limburg ?
Als ik dit zie dan zou ik inderdaad ook de auto thuislaten want met een brommerke heb je het al moeilijk genoeg.
Mooi op de plaat gezet.
Ze kennen er idd wat van in Rome, om in dubbele, drievoudige of zelfs viervoudige rij te gaan parkeren. De hoeken van de straten moeten er soms ook serieus aan geloven
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment