Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phares

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Phares

    Oorspronkelijk geplaatst door etienne
    jazeker
    nu nog de wolkjes van de eerste twee, of was het weer omgeslagen tijdens je trip ?

    mvg etienne
    Inderdaad, het was een slechte dag.
    Eigenlijk was er mist en een (zeer) woelige zee. De foto is genomen vanop een navette die ons naar Ile de Sein bracht. Door het op en neer gaan van het bootje waren een vijftiental beelden nodig om de toren min of meer recht op de CCD te krijgen.
    Deze foto heeft een tamelijke nabewerking in PS ondergaan. In werkelijkheid was hij zo:



    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

    Comment


    • #17
      Re: Phares

      Derde bevat drama,ik stel me dan steeds sterke zee en een donkere storm voor of Hitchcock-toestanden.
      Het blauw in 1 en 2 was dat zo of zit er ook was PS in?
      Groet
      wayerke
      Flickr PBase
      Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

      Comment


      • #18
        Re: Phares

        Oorspronkelijk geplaatst door wayerke
        Derde bevat drama,ik stel me dan steeds sterke zee en een donkere storm voor of Hitchcock-toestanden.
        Het blauw in 1 en 2 was dat zo of zit er ook was PS in?
        Groet
        wayerke
        Neen, in 1 en 2 enkel levels aangepast en saturatie +10. Verder niks aan veranderd.
        Persoonlijk vond ik het lijnen en wolkenspel in N° 1 eigenlijk het best.
        De laatste phare is wel de mooiste, daarom heb ik hem noodgedwongen wat moeten bijwerken.

        Dirk.
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

        Comment

        Working...
        X