Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Camera Model: Canon (Canon EOS 10D)
Lens Focal Length: 18,00 mm sigma 18-50 F2.8 EX DC + Circ.Polar. filter
Shutter Speed: 1/350 sec
F-Number: F8,0
ISO: 100
Compensation: EV -1/2
Hele mooie met zoveel verschillende kleuren. En de schaapjes zagen dat het goed was. (misschien 2à3 cm van den bovenkant af zodat je meer een panorama foto krijgt?)alè mijn gedacht hè.
Het moet daar alleszins rustig wonen zijn
Ik denk dat die gespiegeld nog beter is, de weg leidt je dan mooi "lezenderwijs" van linksonder naar rechts in de foto.
Een ideale plaats om nog eens terug te gaan als de hemel vol mooie witte "watte"-wolkjes zit.
Deed me eigenlijk direct denken aan de film "cast away" van Tom Hanks. Daar helemaal op het einde als hij dat eene postpakket bij die vrouw gaat brengen. Dat is ook zo'n niemandsland met 1 huisje ergens op lange weg.
Comment