ik heb wel het idee, als ik er 1 van jou heb gezien, dan heb ik ze allemaal gezien... steeds hetzelfde thema in een andere vorm.. Sommige noemen dat zo mooi 'herkenbare stijl...' ik noem dat een gebrek aan creativiteit..
ik heb wel het idee, als ik er 1 van jou heb gezien, dan heb ik ze allemaal gezien... steeds hetzelfde thema in een andere vorm.. Sommige noemen dat zo mooi 'herkenbare stijl...' ik noem dat een gebrek aan creativiteit..
Ik hoop dan dat jij stopt met AI want dat zou ook jouw probleem kunnen worden.Ik zal dat hier gelukkig niet meer meemaken.
Ik hoop dan dat jij stopt met AI want dat zou ook jouw probleem kunnen worden.Ik zal dat hier gelukkig niet meer meemaken.
Zo voorspelbaar. Het was te verwachten dat er een tegenaanval komt...
Je kunt beter in je beginpost plaatsen: alleen meningen zoals prachtig, mooi en zeer mooi worden toegestaan anders volgt er direct een jij-bak.
Bovendien is het idee van bijv. de boot/Titanic en de reddingsbootjes niet iets dat AI verzint dat komt toch echt uit mijn creatieve brein... kom er zelf maar eens op.. wat jij doet is een bestaande foto elke keer met hetzelfde trucje bewerken, lekker creatief is dat..
Comment