Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opkomst.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Opkomst.

Dit wordt dan de laatste. Ik heb een hekel aan facebook dus dat wordt niks. Spijtig dat het zo moest gaan. Adieu vrienden.

knap!
    brengt de sfeer van een betoging.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

ik heb wel het idee, als ik er 1 van jou heb gezien, dan heb ik ze allemaal gezien... steeds hetzelfde thema in een andere vorm.. Sommige noemen dat zo mooi 'herkenbare stijl...' ik noem dat een gebrek aan creativiteit..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        ik heb wel het idee, als ik er 1 van jou heb gezien, dan heb ik ze allemaal gezien... steeds hetzelfde thema in een andere vorm.. Sommige noemen dat zo mooi 'herkenbare stijl...' ik noem dat een gebrek aan creativiteit..
        Ik hoop dan dat jij stopt met AI want dat zou ook jouw probleem kunnen worden.Ik zal dat hier gelukkig niet meer meemaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht

Ik hoop dan dat jij stopt met AI want dat zou ook jouw probleem kunnen worden.Ik zal dat hier gelukkig niet meer meemaken.
          Zo voorspelbaar. Het was te verwachten dat er een tegenaanval komt...
          Je kunt beter in je beginpost plaatsen: alleen meningen zoals prachtig, mooi en zeer mooi worden toegestaan anders volgt er direct een jij-bak.
          Bovendien is het idee van bijv. de boot/Titanic en de reddingsbootjes niet iets dat AI verzint dat komt toch echt uit mijn creatieve brein... kom er zelf maar eens op.. wat jij doet is een bestaande foto elke keer met hetzelfde trucje bewerken, lekker creatief is dat..

Comment

Ik vind dit wel een prachtige kunstfoto waar je langer kunt naar kijken. Schitteren ook dat tegenlicht. We gaan die foto's missen!

Comment

Working...
            X