Dit is een foto van 50 jaar geleden van mijn moeder, (is inmiddels allang overleden) die heb ik voor mijn oudste zus met AI veranderd in een mooie herinneringsfoto, ze was er in ieder geval heel blij mee. Ik zeg eerlijk ik zou dit zelf nooit kunnen met Photoshop dus voor mij is het resultaat heel mooi, maar het belangrijkste was dat mijn zus er een WOW gevoel bij kreeg... Dat is toch het belangrijkste voor mij... Voor mij persoonlijk is AI echt een mooi aanvulling qua kunst.
Originele foto, gemaakt met zo'n goedkope camera met rolletje...
De AI versie.. Deze wordt bij mijn zus ingelijst, daar gaat het mij om, als ik iemand blij kan maken.
Haar maakt het niks uit dat dit met AI is gemaakt, haar gevoel/reactie is er niet minder om.
Misschien breng ik iemand op een idee zodat ik blijdschap kan doorgeven in deze wereld.
Rob,Originele foto, gemaakt met zo'n goedkope camera met rolletje...

De AI versie.. Deze wordt bij mijn zus ingelijst, daar gaat het mij om, als ik iemand blij kan maken.
Haar maakt het niks uit dat dit met AI is gemaakt, haar gevoel/reactie is er niet minder om.
Misschien breng ik iemand op een idee zodat ik blijdschap kan doorgeven in deze wereld.

Comment