Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Nr 1 doet me denken aan bepaalde tijdschriften en boeken uit mijn prille jeugd. Op zich wel erg mooi en prima om de gedachten te laten afdwalen naar minder concrete situaties.
Nr 2 , door de variatie aan planten en de twee vlinders, ligt korter bij de realiteit en trekt daardoor langer mijn aandacht. Dus: voorkeur met stip.
Nr 2 , door de variatie aan planten en de twee vlinders, ligt korter bij de realiteit en trekt daardoor langer mijn aandacht. Dus: voorkeur met stip.
Nr 2 komt zo uit de camera daar is ook niks aan gedaan vandaar dat ie dichter bij de realiteit ligt.... Nr2 had ik ook in de rubriek macro kunnen posten... Nogmaals bedankt voor het reageren en je visie..
Comment