Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juffer, mede door AI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Juffer, mede door AI

Je moet uiteraard eerst de originele foto maken en dan een verhaaltje maken wat je qua fantasie in de hoofd hebt en dan is het aan AI om er van jouw input wat van te maken..
    Dus je kan ook niet zeggen dat je zelf niets hoeft te doen...

Origineel

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 2 juli 2025, 08:50.

Tof gedaan, maar ik ga voor het origineel!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

mede door AI

​Dit is het einde van de fotografie natuurlijk. Op verschillende fora mag je zulke foto's niet eens plaatsen.
      groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
        mede door AI

​Dit is het einde van de fotografie natuurlijk. Op verschillende fora mag je zulke foto's niet eens plaatsen.
        Persoonlijk vind ik het heerlijke creativiteit om de nieuwe technologie te omarmen, de originele foto en mijn fantasie als input geven aan AI, dat scheelt een hoop Photoshop werk die andere dan weer zelf doen, dat in feite ook steeds meer AI is, maar dan heet het wel fotografie hoewel dat ook vaak helemaal niet meer op de oorspronkelijke foto lijkt.

Maar ik wil niemand overtuigen en niemand hoeft mij te overtuigen dat leidt alleen tot een oeverloze discussie, daar ben ik niet zo van... Als iemand tegen mij zegt dat koeien paars zijn dan zeg ik prima, vanuit jou gezichtspunt kunnen ze inderdaad paars zijn.

PS Ik zou het overigens helemaal geen probleem vinden als het forum zegt dat dit niet mag, dan hoor ik het wel.

Rob,

Comment

Working...
        X