Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eureka

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eureka

Rob,

mooi lijnenspel.
    de link naar de titel zie ik niet zo direct: lijkt me eerder op een anatomieplaat van een prostaat?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Thanks CMM

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      de link naar de titel zie ik niet zo direct:
      Gaat er echt geen lichtje branden? je zou het symbolisch kunnen zien als een verbeelding van denkprocessen en dan ineens gaat er een lichtje branden, eureka... het lichtje wat in het beeld is terug te zien...

Rob,

Comment

Knappe foto. Mooi gemaakt.
        Mvg Philip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          Thanks CMM

Gaat er echt geen lichtje branden? je zou het symbolisch kunnen zien als een verbeelding van denkprocessen en dan ineens gaat er een lichtje branden, eureka... het lichtje wat in het beeld is terug te zien...

Rob,
          vooreerst: gisteren heb ik me al het verwijt gemaakt dat ik vergeten was een brede smile achter mijn prostaatinterpretatie te zetten. Een kok had er waarschijnlijk eerst een ajuin in gezien. Sorry, welgemeende excuses want mijn boodschap was zeker alles behalve duidelijk.
          vervolgens: ja, dat breed nadenken, alle aspecten in ogenschouw nemen om dat tot een helder, allesomvattend besluit te komen: ja dat zit er in. Knap. Kan je dan alle lijnen laten samenlopen onderaan om samen te vloeien naar die ene heldere flits? (het is maar een droom van mij; zelf heb ik geen idee hoe ik aan dit soort kunst moet beginnen)
          groetjes
          Cor
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht

vooreerst: gisteren heb ik me al het verwijt gemaakt dat ik vergeten was een brede smile achter mijn prostaatinterpretatie te zetten. Een kok had er waarschijnlijk eerst een ajuin in gezien. Sorry, welgemeende excuses want mijn boodschap was zeker alles behalve duidelijk.
            vervolgens: ja, dat breed nadenken, alle aspecten in ogenschouw nemen om dat tot een helder, allesomvattend besluit te komen: ja dat zit er in. Knap. Kan je dan alle lijnen laten samenlopen onderaan om samen te vloeien naar die ene heldere flits? (het is maar een droom van mij; zelf heb ik geen idee hoe ik aan dit soort kunst moet beginnen)
            groetjes
            Cor
            Excuses zijn zeker niet nodig Cor, altijd leuk als iemand reageert en zijn eigen kijk geeft...

Je kunt er inderdaad voor kiezen om alle lijnen naar die ene flits te laten samenkomen, je kunt ook zo redeneren dat niet alle denkprocessen in de richting van het eureka moment hebben geleidt, vaak is het eureka moment zelfs zo dat het verschijnt als je even stopt met denken..

Het is bij mij vaak een intuïtief/speels proces, dus ik heb niet altijd een einddoel voor ogen, vaak begin ik gewoon en ineens ontstaat er iets waar ik wat mee kan... dus een tip van mij is, als je niet weet hoe te beginnen: begin gewoon en zie waar het heen gaat en laat jezelf verrassen. Soms leidt het tot iets leuks en soms is het een doodlopende weg, beide zijn goed, volgende keer beter.

Groet Rob,

Comment

Knap beeld maar voor deze had ik toch ook de uitleg nodig om de titel te vatten
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Knap beeld maar voor deze had ik toch ook de uitleg nodig om de titel te vatten
                Thanks Frans, ik zal kijken of ik bij een volgend (niet al te duidelijk beeld) wat meer uitleg kan geven.. dan hoef ik de hersens van de kijker niet nodeloos op hol te laten slaan

Rob,

Comment

Working...
                X