Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik snap de bedoeling wel, en in die zin geslaagd.
Maar voor mij moet in dergelijke foto alles scherp zijn. Dus ik hou er niet van.
Wel, in een democratie heeft iedereen recht op zijn mening en vermits ik de andere versie ook nog had, bied ik ze u met plezier aan
bedankt om uw visie te formuleren, zo leren we onze beelden ook eens door andere ogen te bekijken.
Groetjes
Cor
De scherpe versie is hier toch de betere, die onsherpe muur en dat onscherpe klokje kijken niet prettig,
als de bg natuur geweest was en op een redelijke afstand dan werkte dat wel ... al ging je dan een andere titel moeten verzinnen
De scherpe versie is hier toch de betere, die onsherpe muur en dat onscherpe klokje kijken niet prettig,
als de bg natuur geweest was en op een redelijke afstand dan werkte dat wel ... al ging je dan een andere titel moeten verzinnen
Ik dank jullie allen voor de input op dit beeld. De reacties bewijzen de meerwaarde van dit forum.
Als slot wil ik toch meegeven waarom ik de eerste versie postte: het onderwerp van meditatie was de soldaat aan het front (scherp) die in gedachten bij zijn dorp was (kerkje) en in het ongewisse was (vandaar: wazig) over zijn familie (klok) : gaat alles daar goed, zijn mijn kinderen gegroeid, hebben ze thuis genoeg te eten, ... .
Ik liet me dus eerder drijven door de gedachte dan door de fotografie.
Gelukkig had ik bij de opname beide aspecten in gedachte. Thanks.
Als slot wil ik toch meegeven waarom ik de eerste versie postte: het onderwerp van meditatie was de soldaat aan het front (scherp) die in gedachten bij zijn dorp was (kerkje) en in het ongewisse was (vandaar: wazig) over zijn familie (klok) : gaat alles daar goed, zijn mijn kinderen gegroeid, hebben ze thuis genoeg te eten, ... .
Had het kerkje 20 a 30 meter verder gestaan dan had je idee er beter uitgekomen
Comment