!...!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Adamsky effect
Collapse
X
-
-
Erg onaangenaam om naar te kijken.
Ter verduidelijking: ik vind het onderwerp véél te klein om te kunnen "genieten" van een Adamski effect. En de achtergrond leent er zich volgens mij helemaal niet toe. Véél te druk. Bij een geslaagd Adamski effect wordt je blik meteen getrokken naar het onderwerp. De achtergrond is zacht en leidt niet af. Hier moet je zoeken naar wat er eigenlijk te zien is. Van de rest krijg je hoofdpijn... Dus: (en terloops, Adamski eindigt op i)Last edited by pol parasol; 28 december 2024, 14:48.
- Likes 1
-
even opzoeken en daarna analyseren.
verrassend, intrigerend. Weer iets bijleren. Dank u.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
De techniek is ok maar de veel te drukke en repetitieve achtergrond verpest het beeld wel wat. Die trekt veel meerde aandacht dan dekpersonen die kopje onder gaan in de drukte vind ik
Fijn eindejaar en leuk 2025 hé Ivobedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Toeval of niet maar die Adamsky trok enkele weken geleden ook mijn aandacht. Ik zou me zeker niet laten ontmoedigen door de eerste reacties maar zeker even verder experimenteren met deze vorm van fotografie. Mogelijk met de huidige programma's zal het een stuk eenvoudiger zijn dan dit te realiseren in 1 opname. Proberen en leren uit je resultaten...jij bent de fotograaf. Dan zeg ik gewoon : goe bezig.
Comment
Comment