Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrolijkheid + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vrolijkheid + up

    Een upje iets minder druk, wel een paar bosanemoontjes toegevoegd om het midden op te vullen.










    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 17 juni 2024, 15:08.

  • #2
    Mij wat druk Rob !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mij wat druk Rob !
      de drukte van het centrum contrasteert inderdaad nogal met de rust van de rest van het beeld. Enkel de perifere bloemen had me meer aangesproken.
      knappe bloemen ten andere!
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Wellicht iets beter?

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Mij wat druk Rob !
        Upje geplaatst...

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        de drukte van het centrum contrasteert inderdaad nogal met de rust van de rest van het beeld. Enkel de perifere bloemen had me meer aangesproken.
        knappe bloemen ten andere!
        Bloemen/bosanemonen had ik al eerder geplaatst in macro (in het groot) nu verwerkt in deze bewerking...


        Rob,

        Comment


        • #5
          De eerste vind ik de mooiste, maar de randen van de bloemen, zeker de witte bloemen, zijn voor mij te hard.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
            De eerste vind ik de mooiste, maar de randen van de bloemen, zeker de witte bloemen, zijn voor mij te hard.
            Ja klopt, ik zit een beetje te rommelen met selectie, ik heb nog een oude versie van photoshop elements (10 jaar oud) ik heb genoeg creativiteit maar loop steeds tegen grenzen aan wat het pakket niet kan, selecteren van een bloemetje is zelfs al lastig, ik zag de randen idd zelf ook maar weet niet zo goed hoe dat weg te werken.... zal me er eens in verdiepen, of het selecteren beter kan...

            Comment


            • #7
              Ja, leuk dat je het zelf ook ziet.
              Selectie maken is een moeilijke.
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
                Selectie maken is een moeilijke.
                Klopt, maar de latere versies maken het je wel steeds makkelijker en meer verfijnd, Niet alleen met een selectie maar ik kijk soms Youtube filmpjes over Photoshop als ik iets wil weten maar 9 van de 10 keer lukt dat dan weer niet met mijn pakket... Voor eind 2025 ga ik een nieuwe computer aanschaffen en dan koop ik de meest recente versie van Photoshop Elements. De grote broer de echte Photoshop vind ik te duur.... Maar het heeft geen haast want met mijn macrofoto's (dat ik het meest doe), heb ik genoeg aan een simpele nabewerking... Nu is het even roeien met de riemen die ik heb...

                Rob,

                Comment


                • #9
                  Je up vind ik leuker al is het nu eigenlijk wel een ander beeld
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X