Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang...

    ... en alweer een poppy.
    Wou hem oorspronkelijk in 'Natuur en landschappen' plaatsen, maar omwille van het karakter van het beeld vond ik hem toch beter in dit forum thuishoren...



    Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

  • #2
    sfeervol, laat heel wat overpeinzingen toe.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      mooie tegenlichtopname met nog voldoende detail in de klaproos.
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Een beeld voor romantische zieltjes
        Had er maar 1 bloem gestaan dan was er meer doortekening geweest in de kroonbladeren door het tegenlicht, waarschijnlijk was het resultaat dan nog beter ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Dat klopt helemaal Frans! Alleen koos ik ervoor om niet 'in te grijpen' en de bloemekes zo bij elkaar te laten staan - ze leken elkaar wel te omhelzen en dat bracht qua inhoud een mooie bijdrage aan het romantische beeld (vond ik). Soms is kiezen een beetje verliezen . Ik kon misschien ook een kleine extra lichtbron achter het koppeltje gezet hebben, maar daar heb ik op dat moment niet bij stilgestaan. De zon was bijna onder en dan was het moment voorbij.
          Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

          Comment


          • #6
            Mooi plaatje. Helemaal akkoord met Frakske!
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X