Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hert en eend met een vreemde relatie...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een hert en eend met een vreemde relatie...



    Bonbon van hert gevuld met perzik, noot, selder - Gebakken ganzenlever - reductie van balsamico & porto
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

  • #2
    smaak en geur ontbreken hier !
    serieus: ziet er lekker uit (en dat is de bedoeling van het beeld, niet?) Persoonlijk zou ik de hals van de fles er niet meer opgezet hebben en dat laatste stukje hert rechts wel. Voor de rest: smakelijk!
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      smaak en geur ontbreken hier !
      serieus: ziet er lekker uit (en dat is de bedoeling van het beeld, niet?) Persoonlijk zou ik de hals van de fles er niet meer opgezet hebben en dat laatste stukje hert rechts wel. Voor de rest: smakelijk!
      Thanks, Ik snap volledig je opmerking en je hebt 100% gelijk, sterker nog linksboven is ook te veel "lege" ruimte maar het is een bewuste keuze.

      Ik plaats het effe in een context:
      Ik werk als content creator/vormgever en adviseur voor een horecaslager. De foto's die ik hier toon zijn in functie van een promofolder die we maken.
      In het begin maakte ik men beelden volgens de fotografische regels maar grafisch kwam ik dan veel in de problemen om iets moois en boeiend neer te zetten.
      Daarom heb ik extra ruimte en zijn men beelden heel veel in portret stand getrokken. Ik heb ter illustratie een voorbeeld van een publicatie toegevoegd.

      In ieder geval bedankt voor je opmerking. Dit wordt geapprecieerd!


      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Geslaagde opname, die nog interessanter wordt met de uitleg erbij.

        Comment

        Working...
        X