Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de erehaag
Collapse
X
-
-
-
Op mijn klein scherm zag het er heel anders uit ,deze zou toch beter in abstract staan ,volgens ik zie is de photo in elkaar geknutseld ,wat natuurlijk niet verkeerd is hè integendeel maar dan wordt het eerder abstract dan natuur ,ik vind vooral de kleuren mooi ,maar begrijp niet goed het einde in het beeld .Miss een woordje uitleg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtOp mijn klein scherm zag het er heel anders uit ,deze zou toch beter in abstract staan ,volgens ik zie is de photo in elkaar geknutseld ,wat natuurlijk niet verkeerd is hè integendeel maar dan wordt het eerder abstract dan natuur ,ik vind vooral de kleuren mooi ,maar begrijp niet goed het einde in het beeld .Miss een woordje uitleg ?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
Dit is de entreé van de begraafplaats waar mijn schoonouders begraven liggen; De consessie is afgelopen dus een laatste maal door die laan waar de bomen in het gelid stonden als ware het een erehaag.
Comment
-
Moderator Note: Verplaatst van Natuur&Landschap naar Stilleven&Abstract. De link in het vorige subforum blijft één dag staan.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment