Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een pendulum in het nachtelijke riet
Collapse
X
-
Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07Labels: Geen
- Likes 2
-
-
@ JC : bedankt. Kwestie van smaak? Of is het merendeel van de deelnemers nog altijd te verknocht aan meer natuurgetrouwe foto's (zoals bijv. zons op- of ondergangen aan zee)?Last edited by PixelDude; 31 augustus 2023, 15:33.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
eerlijk ? ik zie dit beeld nu pas en toch scrol ik elke dag door de nieuwe inzendingen.
persoonlijk vind ik dit wel geslaagd: zowel de omzetting als de plaats van beide "kaarsen: ten opzichte van elkaar.
tenslotte : kijk eens na hoeveel inzendingen met commentaar worden bedacht; dat zijn er niet veel en veelal zijn het steeds dezelfde namen die terugkomen zowel in de categorie "geven" als "krijgen" . Doet me denken aan de spreuk van Bond zonder naam : liefde is een werkwoord. Hetzelfde geldt voor commentaar., denk ik.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Een mooie vind ik, nu pas gezien.Ook passen in de vierkante crop. Misschien het bovenste deeltje van de lisdodde ook in kleur laten?Zo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Allen bedankt voor de commentaren en suggesties.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
Comment