Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De foto's mogen idd wat groter, en ik mis ook wat scherpte.
Voor de rest: aardige vakantieplaatjes hoor
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
De foto's mogen idd wat groter, en ik mis ook wat scherpte.
Voor de rest: aardige vakantieplaatjes hoor
Er is inderdaad scherpte verloren gegaan, veronderstel door het resizen. Kent iemand hier goeie trukjes voor want ik ben daar gene straffe in. Ik resize mijn foto's gewoon in Photoshop in ene keer.
Drie mooie foto's.
Wat is je EXIF bij de tweede en derde foto? Dit weekend in Parijs geweest en ook een kerk vanbinnen getrokken, maar dat was niet zo simpel door het weinige licht.
Drie mooie foto's.
Wat is je EXIF bij de tweede en derde foto? Dit weekend in Parijs geweest en ook een kerk vanbinnen getrokken, maar dat was niet zo simpel door het weinige licht.
Van de tweede:
focal length: 18mm
F-waarde: 3.5 (wijd open dus, vandaar het iets minder scherp zijn)
Sluitertijd: 1/30 sec.
ISO- waarde vind ik niet direct bij exif in Photoshop??
De derde
focal length: 18mm
F-waarde: 4.5
sluitertijd: 1/20 sec.
Zelfde voor deze ISO... (vermoed wel redelijk hoog --> meen mij te herinneren tegen de 800 aan)
en gebruik gemaakt van een zuil om tegen te leunen (bij de derde)
Comment