Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wauw, dat is mooi, heel fris groen.
en ook weer een beeld waar je kan blijven op kijken
ps... het is hier wel stillekes hé, zeker tegen een 10 jaar geleden
Bedankt Rosie..
Ja, het is idd best stil.... ik probeer mijn best te doen om toch regelmatig te reageren op foto's..... vroeger zat ik ook nog op eosdigitaal, dat was ook een zeer bruisend/levendig forum net als hier, maar dat is zo goed als uitgestorven, daar post volgens mij niemand meer... Laten we ons best doen om het hier levend te houden hoewel het idd toch wel stil wordt, en dan zie ik zo af en toe toch nog mensen alleen hun eigen topic plaatsen en bijna nooit op een ander reageren... dan denk ik bij mezelf: waarom verwacht je van een ander een reactie terwijl je dat zelf zelden geeft... Maar goed, het is wat het is... ik zal maar niet teveel zeggen anders krijg ik daar weer commentaar op...
Comment