Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Niet specifiek "mooie" onderwerpen, maar wel heel pakkende sfeerbeelden, die je normaal gesproken misschien links laat liggen. Vooral de laatste mag wat mij betreft zo in the hall of fame!
Bedankt allen voor jullie comments;
@Hanskeeeeeeee, gisteravond had ik vlak na deze post gezien dat de foto ietsie te groot was en heb dit gelijk, maar dan ook gelijk veranderd!
Naar 143.6 K
Jezus, wat is nu 10 K zeg?
De andere twee foto's zijn veel kleiner, dus wat maakt het allemaal eigenlijk uit?
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
Bedankt allen voor jullie comments;
@Hanskeeeeeeee, gisteravond had ik vlak na deze post gezien dat de foto ietsie te groot was en heb dit gelijk, maar dan ook gelijk veranderd!
Naar 143.6 K
Jezus, wat is nu 10 K zeg?
De andere twee foto's zijn veel kleiner, dus wat maakt het allemaal eigenlijk uit?
De forumregels zijn er nu eenmaal niet voor niets. Er staat in het sticky ook dat er rondom de 3 basisregels streng gemodereerd wordt. Dus zelfs als de foto 201 kb is , zal ik hem verwijderen. Stel je voor , dat ik nu niet had ingegrepen , en de foto had laten staan.... Bij een volgende ingreep die ik doe , bij een ander forumlid , krijg ik geheid een verwijzing naar jouw topic met de tekt : "Ja maar kijk eens daar , toen mocht het wel !! ". En daar pas ik voor. De regels zijn er voor iedereen , en ik modereer "zonder aanziens des persoons" Hou je gewoon aan de forumrichtlijnen , en dan zul je van de mods geen last hebben
Leuk dat er toch aardig wat verschil is tussen jullie favo's ...
Mijn favo is en blijft nr 1 ...
@ Hanske, tja idd der zijn regels, dus we zullen ze maar eren he?
Comment