Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trouwringen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• trouwringen

ben een beetje aan het experimenteren geweest met een paar trouwringen en dit is het resultaat

ik weet dat de voorkant misschien iets scherper had gemoeten maar dan had ik de tekst aan de binnenkant niet scherp of heeft iemand anders een andere manier om hem scherp te krijgen?

mvg Paul
    Niemand is te oud om te leren
    alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
    alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

Re: trouwringen

dit is eigenlijk geen probleem hé, indien je er niet komt met je diafragma ( scherptediepte) neem je gewoon twee foto's, één met de naam scherp en een met de ringen zelf scherp en meng je in PS, voila ( achtergrond wel ietsje te druk voor het onderwerp IMHO)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      dit is eigenlijk geen probleem hé, indien je er niet komt met je diafragma ( scherptediepte) neem je gewoon twee foto's, één met de naam scherp en een met de ringen zelf scherp en meng je in PS, voila ( achtergrond wel ietsje te druk voor het onderwerp IMHO)
      Vind ik ook, de ringen zelf mochten scherper zijn, ipv achtergrond. Compositie is heel goed.
      Grtz Jay

Comment

ben zelf niet zo'n expert met ps en had eerlijk gezegd ook niet aan deze mogelijkheid gedacht, wat betekend eigenlijk "IMHO"?

Comment

ja een beetje te druk geheel voor mij, te veel afleiding van de ringen, naar mijn bescheiden mening.
          grt,bouk.
          Last edited by bouk; 11 mei 2005, 12:47.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aardig experimentje! "IMHO = In My Humble Opinion"
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

@THOR
              de fotograaf die onze trouw gedaan heeft heeft iets gelijkaardigs gedaan met het trouwbouquet en de ringen, wou het zelf ook eens proberen.
              kon moeilijk de foto die in mijn trouwalbum staat fotograferen en inscannen en hier plaatsen zou nogal een belachelijk staan

Comment

Working...
              X