Had het ook al vaak opgemerkt, ik vind de achterkant van de inno trouwens ook wel iets hebben, maar ben nog aan het zoeken wat de beste hoek zou zijn. Heel mooi resultaat met die klimop!
Ik sta altijd versteld als je zo'n dingen ontdekt.....nu ja ontdekt, het was me al een paar keer opgevallen.....
Maar het is en blijft merkwaardig dat de kant die voor 90% van de mensen zichtbaar is er ongelooflijk lelijk uitzien en dat de achterkant - waar practisch geen winkelende mensen komen - zo ongelooflijk mooi is
Geef toe.....als je deze foto bekijkt en je weet niet dat het de achterkant van de fnac is, dan zou je haast denken dat het de gevel van een of ander kasteel aan een meer is
Dit is trouwens als ik me niet vergis ook de achterkant van de Inno.....er hang in alle geval toch reclame van den inno op deze gevel
Die hele gevel lijkt zelfs op een kasteelmuur vind ik, en het is is waar dat de voorkant van Inno en Fnac maar gewoontjes zijn, niets speciaal aan. Maar één keer je aan de achterkant buiten gaat, zie je een nieuwe wereld van schoonheid opengaan (de ajuinlei heeft toch paar pareltjes staan vind ik).
Comment