Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel van Mesen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel van Mesen

    Het stond al lang op mijn verlangslijstje en vorige zondag ben ik er dan toch echt geraakt: het Kasteel van Mesen in Lede. Een plek waar je echt stil van wordt. De plaats ademt een enorme eenzaamheid uit vind ik. Heb er iets van gehoord dat men het deze zomer zou gaan afbreken, dus voor wie ook zin heeft... haasten (wel oppassen want het is toch vrij gevaarlijk om er rond te lopen, zeker op de hogere verdiepingen)...







    .
    Canon EOS 300D, kitlens +Sigma 70-300 f/4-5.6 APO Macro II D

  • #2
    Re: Kasteel van Mesen

    Foto 2 is
    Geeft heel goed de sfeer weer vind ik. Knap gedaan.

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel van Mesen

      Schitterende en vooral dramatische foto. Door de keuze van zw/w is deze opname erg 'spannend" geworden.
      Erg mooi object om opnames te maken. Is deze locatie vrij toegankelijk.... Of moet je eerst langs en/of door hekken sluipen...
      Groetjes en bedankt.

      Ted
      -----------------------------------------------
      Homepage;www.tedboots.nl
      -----------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel van Mesen

        foto 1 geeft weer hoe mooi het kasteel is, maar foto 2 is fotografisch de beste vind ik

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Kasteel van Mesen

          Oorspronkelijk geplaatst door TeBo
          Erg mooi object om opnames te maken. Is deze locatie vrij toegankelijk.... Of moet je eerst langs en/of door hekken sluipen...

          Ted
          het kasteel is vlak bij het station van Lede in de buurt van Aalst. Het kasteel staat in een park, rond het kasteel staat een afsluiting met bovenop prikkeldraad, nie zo tof om over te klimmen. Maar een kort wandelingetjes langs de draad levert ergens wel een perspectief .
          Canon EOS 300D, kitlens +Sigma 70-300 f/4-5.6 APO Macro II D

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel van Mesen

            2° foto


            Maar als ik zo de 1° foto bekijk, lijkt het mij daar toch wel echt levensgevaarlijk om daar rond te lopen..

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel van Mesen

              ook de voorkeur voor de tweede opname, mooie locatie trouwens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Kasteel van Mesen

                schitterend weergegeven Jippie
                Inderdaad een goede keus om het in ZW te laten zien.
                Wat zonde trouwens om zo'n mooi gebouw met zoveel herinneringen af te breken...
                Edwin
                Mijn Foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Kasteel van Mesen

                  Dit hoort niet in FOTO discussie thuis, want het is een ALBUM.
                  Lees de sticky's van FD en vooral het dagje dierentuin niet overslaan.
                  Toch jammer om op slot te doen of te verwijderen, ik kies voor verplaatsing naar Showcase-stilleven, abstracten en architectuur.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kasteel van Mesen

                    Wat kan vergane glorie mooi zijn, zeker als het zo is vastgelegd! Het eenzame/desolate en het verval komt er heel treffend uit naar voren. Drie is qua sfeer misschien wel m'n favoriet. Beetje mystiek ook, door die openstaande deur en mooi perspectief al was ik meer recht voor de trap gaan staan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kasteel van Mesen

                      en ja dramatisch mooi een opmerking naar mijn pers.mening vind ik foto 1 ietsje een gebrek aan brillance hebben in vergelijk met de anderen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kasteel van Mesen

                        'k Zou dr zou graag eens gaan, in dat kasteel. In feite kan ik er alle dagen naartoe want ik woon in Lede. Alleen weet ik begot niet hoe je er in geraakt want 't is eigenlijk verboden...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kasteel van Mesen

                          de tweede mooi qua belichting

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kasteel van Mesen

                            Oorspronkelijk geplaatst door xNatje Bekijk bericht
                            'k Zou dr zou graag eens gaan, in dat kasteel. In feite kan ik er alle dagen naartoe want ik woon in Lede. Alleen weet ik begot niet hoe je er in geraakt want 't is eigenlijk verboden...
                            Ok, ff snel

                            Binnen langs stationszijde park ... onm. nr. lnks ... pad volgen ... zitbnk zoeken ... nr rchts kijken en "perspectief" zoeken

                            Verboden? Ben er nu al meermaals geweest, heb dat nog nergens zien staan


                            @ Jippie:

                            Traditionele Mesen pics maar wel steeds leuk om te bekijken!
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kasteel van Mesen

                              Euh, het bericht is nu ondertussen wel al twee jaar oud, hoor!
                              "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                              Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                              Uit: Apocrief

                              Comment

                              Working...
                              X