Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

    Ook op mijn fotolog komen er deze week heel wat foto's bij van de Kinderlaan.



    Groeten,

    pieter
    Last edited by YellowDuck; 3 mei 2005, 08:23.
    de wondere wereld van Yellow Duck

    Comment


    • #17
      Re: Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

      zonder zever, krop in mijn keel, tranen springen in mijn ogen na het zien van dit oorlogsfort. g*dverdomme, hebben die vuile honden dan geen greintje respect voor zo een erfgoed waar ik op zijn minst 10x mijn grote vakantie heb in doorgebracht inmiddels alweer 13 jaar geleden. triestig, echt chapeau, een krakerspand verdwijnt in het niets hiermee.
      kan iemand verklaren welk soort bom hier is gepasseerd? waarom is alles naar de KL**TE? (op zijn gents uitspreken)

      "Gang bij stortdouches": heel in het begin was dat zonder die muren, helemaal open. ik dacht dat dat een soort van voet douches waren.
      Ge kunt u gewoon niet voorstellen hoe zeer dat dat doet om zo te zien..

      Allesinds een dikke merci naar GJB , thumbs up

      Last edited by pr0grez; 22 augustus 2006, 10:42.

      Comment


      • #18
        Re: Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

        Altijd wel ontroerend die oude gebouwen. Zeker als ze een dergelijke geschiedenis hebben. Aan de ene kant zeer spijtig dat het niet meer in gebruik is, aan de andere kant wel een pracht locatie om te fotograferen.

        Heel mooi.Vooral de 2de vind ik qua compositie geslaagd.

        Michiel
        Canon R | Leica Q
        EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
        Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
        [/COLOR]

        Comment


        • #19
          Re: Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

          Oorspronkelijk geplaatst door GJB
          ...een jongen was met zijn vriendin en vertelde met tranen in zijn ogen dat hij hier in he verleden geweest was...
          Waarom heb je geen portret van de jongen/vriendin gemaakt in die omgeving ? Het is net uit dat soort ontmoetingen dat foto's met een menselijke kant ontstaan. Jammer.

          Comment


          • #20
            Re: Home RTT (Belgacom), Oostduinkerke

            Ik heb juist een klein vraagje, staat Home RTT er nog steeds??

            Ben van plan om er morgen een heen te gaan, en zou daar niet graag op een stort terechtkomen...
            Fuji S602Z

            Comment

            Working...
            X