Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 dagen Parijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3 dagen Parijs

Ik had geen 3 uur maar wel drie dagen tijd om in Parijs wat foto's te nemen.

Een aantal nachtfoto's geschoten.

Hier een selectie:

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Re: 3 dagen Parijs

1 woord, prachtig!
    Tzijn net postkaartjes.
    Groetjes,
    Dominic

Comment

zoals al gezegd in de collage: ik wilde de foto's apart zien, en voila zie

mooie dus he. wel la samaritaine ietsje rechter. de sacre-coeur misschien ineens ook even??

ps: je doet dat wel regelmatig precies he, ik krijg elke keer zin om mee te gaan. nu te weinig tijd, maar binnenkort ga ik toch ook eens aan zulke korte trips beginnen zene

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

ga voor de laatste opname, maar dan wel een stukje van de onderkant af dacht ik.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          zoals al gezegd in de collage: ik wilde de foto's apart zien, en voila zie

mooie dus he. wel la samaritaine ietsje rechter. de sacre-coeur misschien ineens ook even??

Samaritaine staat recht.
          Kijk maar naar de letters aan de bovenkant, die lopen mooi parallel met het kader.
          Probleem is dat de baan onderaan de oprit van een brug is, en die loopt dus schuin omhoog.

Aan de Sacre Coeur kan inderdaad misschien nog het een en het ander rechtgezet worden, maar ik was een beetje terughoudend om het perspectief niet te veel te verstoren..... Ga het toch eens proberen...

@Bouk: Volledig akkoord, het stoorde mij ook, maar ik wou de foto op een formaat 20 cm X 30 cm. om hem af te printen Een strakkere kadrage is een optie, maar dan gaan de gekleurde lijnen vlak naast het kader lopen... misschien te proberen.
          Ofwel moet ik de foto een beetje in de hoogte uitrekken, en dan pas Croppen.
          Ook eens te proberen.

Bedankt voor de tips.... maar da's voor vanavond.

Dirk
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

ps: je doet dat wel regelmatig precies he, ik krijg elke keer zin om mee te gaan. nu te weinig tijd, maar binnenkort ga ik toch ook eens aan zulke korte trips beginnen zene
            We zullen eens afspreken hé!

Comment

samaritaine: dat klopt ja, bizar. maar dat zijn die letters op het terras daar. ik hoop voor jou dat je daar ook op geweest bent. (en zelfs daar is er nog een geheimpje, maar dat mag ik niet verklappen ).

sacre-coeur: ook niet te veel he, ik zou me richten op die lantaarnpaal !!!

we zullen dan eens afspreken ja. kunnen we samen voor meer dan 80 GB aan foto's trekken

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

samaritaine: dat klopt ja, bizar. maar dat zijn die letters op het terras daar. ik hoop voor jou dat je daar ook op geweest bent. (en zelfs daar is er nog een geheimpje, maar dat mag ik niet verklappen ).

sacre-coeur: ook niet te veel he, ik zou me richten op die lantaarnpaal !!!

we zullen dan eens afspreken ja. kunnen we samen voor meer dan 80 GB aan foto's trekken
                Tuurlijk, daar is het kopje koffie getrokken dat ik in een eerdere posting als reactie op die capucino liet zien. 't Was dan ook ongeveer de enige moment dat er zon was.
                Maar dat anderr geheimpje, awel, ge maakt me wreed nieuwsgierig.

Dirk

Comment

Vooral 3 met die kleuren.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Ik vind ze alle drie prachtig! Mooie reeks!

Grtz,F@bke
                    De poort naar succes hangt aan scharnieren van vertrouwen.
                    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                    The name of the game is to fill the frame!
                    http://Fabke.fotopic.net

Comment

prachtige foto's maar da's normaal want 'k vond de collage ook al prachtig
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Drie keer knap!
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Working...
                        X