Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zoals al gezegd in de collage: ik wilde de foto's apart zien, en voila zie
mooie dus he. wel la samaritaine ietsje rechter. de sacre-coeur misschien ineens ook even??
ps: je doet dat wel regelmatig precies he, ik krijg elke keer zin om mee te gaan. nu te weinig tijd, maar binnenkort ga ik toch ook eens aan zulke korte trips beginnen zene
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
zoals al gezegd in de collage: ik wilde de foto's apart zien, en voila zie
mooie dus he. wel la samaritaine ietsje rechter. de sacre-coeur misschien ineens ook even??
Samaritaine staat recht.
Kijk maar naar de letters aan de bovenkant, die lopen mooi parallel met het kader.
Probleem is dat de baan onderaan de oprit van een brug is, en die loopt dus schuin omhoog.
Aan de Sacre Coeur kan inderdaad misschien nog het een en het ander rechtgezet worden, maar ik was een beetje terughoudend om het perspectief niet te veel te verstoren..... Ga het toch eens proberen...
@Bouk: Volledig akkoord, het stoorde mij ook, maar ik wou de foto op een formaat 20 cm X 30 cm. om hem af te printen Een strakkere kadrage is een optie, maar dan gaan de gekleurde lijnen vlak naast het kader lopen... misschien te proberen.
Ofwel moet ik de foto een beetje in de hoogte uitrekken, en dan pas Croppen.
Ook eens te proberen.
ps: je doet dat wel regelmatig precies he, ik krijg elke keer zin om mee te gaan. nu te weinig tijd, maar binnenkort ga ik toch ook eens aan zulke korte trips beginnen zene
samaritaine: dat klopt ja, bizar. maar dat zijn die letters op het terras daar. ik hoop voor jou dat je daar ook op geweest bent. (en zelfs daar is er nog een geheimpje, maar dat mag ik niet verklappen ).
sacre-coeur: ook niet te veel he, ik zou me richten op die lantaarnpaal !!!
we zullen dan eens afspreken ja. kunnen we samen voor meer dan 80 GB aan foto's trekken
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
samaritaine: dat klopt ja, bizar. maar dat zijn die letters op het terras daar. ik hoop voor jou dat je daar ook op geweest bent. (en zelfs daar is er nog een geheimpje, maar dat mag ik niet verklappen ).
sacre-coeur: ook niet te veel he, ik zou me richten op die lantaarnpaal !!!
we zullen dan eens afspreken ja. kunnen we samen voor meer dan 80 GB aan foto's trekken
Tuurlijk, daar is het kopje koffie getrokken dat ik in een eerdere posting als reactie op die capucino liet zien. 't Was dan ook ongeveer de enige moment dat er zon was.
Maar dat anderr geheimpje, awel, ge maakt me wreed nieuwsgierig.
Comment