Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beringen mijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beringen mijn

Tijdens een bezoek enkele weken geleden aan een fototentoonstelling te Beringen had ik effe de tijd genomen om ook eens op het mijnterrein rond te wandelen (ik weet niet of dat mag maar de poort was open en niemand heeft me weggejaagd)
    Dit is een plaatje dat ik daar heb kunnen maken. Is't wat?

Groeten, Benny
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Re: Beringen mijn

ik vind er iets te veel licht aanwezig. een secondje in PS, en ik vond de foto al veel beter.

ook meen ik dat zulke foto's echt wel in z/w zeer mooi zijn. mijn z/w-omzettingskennis is echter niet je dat, maar ik heb dit resultaat. ik zeg het nog geen minuut werk. PS opstarten duurt vrijwel langer
    ik zeg dus niet dat dit de perfecte foto is, allerminst

ik doe hem weg op je vraag

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

@ Ajuin, Laat hem maar staan hoor.
      Ik vind het nu wel erg grijs maar laten we afwachten wat de andere BD-ers ervan vinden.

Ik heb uw commentaar indachtig zelf een poging gedaan ('t zijn wel 2 minuutjes geworden) Contast+, korrel+, licht-, gedeeltelijke desaturatie-.
      Last edited by BPVST; 29 maart 2005, 22:26. Reden: voorbeeldje toegevoegd
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

eerlijk gezegd, vind ik het origineel beter hoor, misschien ietsje meer contrast en het was
        Off Topic: denk niet dat het daar veilig lopen is, wie weet wat er in dat vat gezeten heeft, leek zeker geen wijn
        lap was te laat je hebt het al gedaan
        Last edited by Guest9; 29 maart 2005, 22:28.

Comment

Ik zou graag foto's trekken in de mijn in beringen, dus in het gebouw, weet iemand of je er zo binnen kan/mag?

Groetjes

Stefania

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefania Bekijk bericht
            Ik zou graag foto's trekken in de mijn in beringen, dus in het gebouw, weet iemand of je er zo binnen kan/mag?

Groetjes

Stefania
            nope, ik heb horen zeggen dat je er een sleutel voor nodig hebt, maar hoe daar aan te raken?????

mvg
            glenn
            Mijn site...
            vandaelefotografie.be
            * BD0916BE *

Comment

Hoi,

off-topic : Je kan onder begeleiding van een oud-mijnwerker (gids) de mijn van Beringen bezoeken, ook de gebouwen.
              Maar ... het is er verboden te fotograferen, tenzij je de uitzonderlijke toestemming hebt van de conservator aldaar en mits het naleven van de gemaakte afspraken.

mvg

Comment

Working...
              X