Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

satirische nachtfoto te leuven + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• satirische nachtfoto te leuven + update

Hendrik
    Last edited by hendrik; 26 maart 2005, 12:02.
    +------------------+
    +------------------+

Re: satirische nachtfoto te leuven

moest even zoeken waar juist de satire was, maar toen ik het onderwerp echt vond, werd het vrij duidelijk...

goeie foto, en goede omkadering (satirevondst bedoel ik dan he)

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

UPDATE : 2 more

De eerste foto maakt deel uit van een soort triotje aan de ring van Leuven. (tussen GB en Gasthuisberg) Hier zijn de twee vriendjes van de eerste prent.

Die zijn ook allebei satire; ik vind de drie situaties op een manier erg kleinburgerlijk. De laatste heeft nog wel een stedelijker karakter in de ZWART WIT VERSIE

Hendrik
      +------------------+
      +------------------+

Comment

Re: satirische nachtfoto te leuven + update

nu je dit gepost hebt, ben ik overtuigd dat ik te ver ben gaan zoeken. mijn inval van satire bij die eerste was uiteindelijk geworden: electrabel, het is JOUW energie, maar het bord moet wel verlicht worden. wiens energie is dat dan? en dan zie je eronder dat kleine raampje met verlichting voor binnenshuis, wat veel minder opvalt...........

voor mij was het dus wel meer dan het kleinburgerlijke, daarom dat ik zijn broertjes ook maar niets vind. geen satire, dus dan wordt het de foto op zich, en dan is het weer maar gewoontjes... hoewel die zwartwitversie die mag afgeprint worden, en op dezelfde manier op je kot gaan hangen als dat gezicht

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
        X