Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke foto, maar kan me niet van ontdoen van de indruk dat hier een dubbele bodem zit in de titel... jammer.
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Leuke foto, maar kan me niet van ontdoen van de indruk dat hier een dubbele bodem zit in de titel... jammer.
Klopt van dien dubbele bodem, maar is wel anders dan je denkt (uwe jammer dan)...
En neen ben geen vrouwenhandelaar
Dit zijn Poolse bruidskleren in een Poolse hoofdstraat, (Pools M/Vkleed)wachtend...(dit laat ook de damp uitschijnen) op een Poolse eigenaar(zijn nog niet verkocht of zoals ze hier zeggen 'van straat') en alzo ook op een Poolse? man(in dit geval dan + want ze zijn nog niet gehuwd hé), simpel, niet?
Maar je moet het geheel meer in zijn algemeen zien en 'gewoon' op u af laten komen + je moet steeds ervan uitgaan dat het een positief gegeven is(zeker bij twijfel).
Maar geef toe dat de titel tot nadenken stemt, wat ook absoluut mijn bedoeling was!
Als je nog moest twijfelen, bezoek dan eens ff mijn site voor wat meer Poose info en/of PM me maar, o ja.. al dat 'gePoolse'.. is echt waar!
Natuurlijk bent U (als iedereen) volledig vrij al het bovenstaande en incl. de titel te interpreteren zoals U het wenst!
PS; Gelet op de postingsdatum is het haast zeker van dat ze elkaar al gevonden hebben en er waarschijnlijk een of meerdere kleine M/V Poolse(n) op komst zijn...
Comment