Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie reeks en mijn favo is ook nr 2 Het kasteel van Vorselaar heb ik ook al meerdere keren gefotografeerd in verschillende seizoen. Voor de tweede foto nog eens terug gaan als de rodhodendrons bloeien dan is het nog mooier aan dit bruggetje.
Het kasteel in Tielen dat weet is niet waar dat is ... kan je mij een hint geven
Bedankt voor de commentaren, speciaal voor Vicky: de baan van Tielen naar Gierle, nog binnen de dorpskern een straat naar rechts (je ziet er oude bomen staan en er is vlak nabij een ontmoetingscentrum of zoiets).
Ik kijk uit naar jou foto's hiervan.
Bedankt voor de commentaren, speciaal voor Vicky: de baan van Tielen naar Gierle, nog binnen de dorpskern een straat naar rechts (je ziet er oude bomen staan en er is vlak nabij een ontmoetingscentrum of zoiets).
Ik kijk uit naar jou foto's hiervan.
Bedankt cellist 't Is vlak in mijn geburen en toch wist ik het niet ... foto's volgen nog.
Comment