Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De gevreesde Vulbakken duiken weer op! HELP!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De gevreesde Vulbakken duiken weer op! HELP!

Link naar wat er vorige keer aan de hand was.

Wat er nu aan de hand is met de twee gevreesde sita-vuilbakken.

Verenigt u, mannen. We moeten oppassen, liefst nu reageren, vooralleer een ontzagwekkend leger van blauwe sita-vuilbakken onze mooie natie zuivert van straatvuil en bevuilt met blauwe vlakken!

Hendrik
    Last edited by hendrik; 13 maart 2005, 16:55.
    +------------------+
    +------------------+

Re: De gevreesde Vulbakken duiken weer op! HELP!

kzal dat 0800 nummer eens bellen, en vragen waar ze staan, want ik heb ze nog nooit gezien.

voor mij is deze foto echt , en ook door de wending onderaan kan ik er niet echt veel goeds over zeggen. ik vond je vorige vuilbakken dan veeeeeel beter !!!!

ik denk dat als je iets wou over blauwe vuilbakken die ons straatbeeld zullen domnieren, meer en betere mogelijkheden had kunnen verzinnen. je hebt verbeelding genoeg, dat is al ruim gebleken.

je hebt me terug verloren. je vorige grasfoto vond ik goed (mits die takjes), maar nu............

probeer me met de volgende terug te winnen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Ik zou een foto kunnen plaatsen waar men beter van die sita-vuilbakken had gezet. Ook al eens links en rechts gekeken aan de op/af-ritten van de autostrade?

Comment

meer blauw op straat was goed zeiden ze.... en nu beweren ze het omgekeerde.... lap....

Comment

Working...
        X