Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[update] M.H. Oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [update] M.H. Oostende

Ondanks het wat mindere weer, vandaag toch naar Militair Hospitaal in Oostende geweest samen met Thierry.
    Ondanks het prikkeldraad en de hekken waren we zo binnen, lekker aan de achterkant zonder pottekijkers.
    Erg mooie locatie, redelijk groot om het allemaal goed te zien heb je wel 2 dagen nodig, zeker omdat alle panden verbonden zijn met ondergrondse gangen. Kortom prima dagje geweest.

1.

2.

3.

morgen volgt er meer, en dan is hopelijk alles klaar zodat ik kan verwijzen naar mijn site.
    Last edited by GJB; 6 maart 2005, 01:19. Reden: update
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Re: M.H. Oostende

Spijtig dat ik niet mee kon, maar alleez volgende keer beter
    Voor nu 1 en 3

Comment

ik vind 2 lekker strak en mooi van kleur

Comment

Morgen staat de Gerechtelijke Politie aan je deur wegens inbraak in het staatsdomein en publicatie van top secret foto's

Comment

1 en 3

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

goeie reeks, mooie scherpe opnamen, de voorkeur gaat uit naar de eerste opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Volgende keer als je nog zoiets onderneemt mag je mij altijd roepen hoor Rob!
              Groetjes DD
              Fronstages

Comment

Bedankt voor de reactie. Even een update. Ben bijna klaar met de site

Edit mod JLP: Je mag maximaal 3 foto's per topic posten volgens de forumrichtlijnen. Eventuele extra foto's kunnen HOOGUIT als toelichting dienen, dat is hier niet het geval. Indien je deze foto's toch wilt posten, dan kun je het beste een nieuwe topic starten.
                Last edited by JLP; 6 maart 2005, 12:54. Reden: Foto's verwijderd, zie forumreglement!
                Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
                Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Re: [update] M.H. Oostende

Ik zou het ook niet kunnen laten, maar lijkt mij toch niet risicoloos.
                  Toffe reeks.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Working...
                  X