Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rood...

Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
    Lang naar de foto gekeken Kariboe en tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk één kleur of ontbreekt en dat is "zuiver" rood!
    Nu zie ik oranje, vermiljoen en 2 "rozeé-achtigen... ik had er een dieper voller rood bijgezet.
    Hé ja... maar dat zal je tegen mijn dochter moeten zeggen - 't zijn haar pottekes...
    Bedankt MJ !!!
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooie bewerking Bouvelo - maar een beetje jammer dat het kleur weg is. Heb je die ook nog in kleur ? Lijkt me best leuk...

Allez, nog ne West-Vlaming ?
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
        Hé ja... maar dat zal je tegen mijn dochter moeten zeggen - 't zijn haar pottekes...
        Bedankt MJ !!!
        Greetz, Kariboe
        't was maar een gedacht hé K, ik vind het in elk geval een geslaagd geheel.

PS.

Aan de dochter van Kariboe: "Juffrouw heeft u AUB geen potteke rode verf voor je papa?"
        eMJeke
        website

Comment

Re: kLEUR

voor kariboe

Comment

Working...
          X