Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rood...

De maand Februari is idd een trieste maand, elke morgen kijk ik met veel hoop door het raam maar moet ik me tevreden stellen met het idee dat het weldra zomer zal zijn.

Jou foto brengt meer kleur op het forum
    www.fotofolio.be

Comment

Via de hulpaccount is hij zichtbaar.
      Is er een oranje/rode periode aangebroken op BD? Misschien wel een onderwerp voor een Challange
      Het wordt zeker tijd dat we weer maar buiten gaan. Ik zit ook met smart te wachten tot het lente wordt.
      Tot die tijd moet ik het maar met de kleurige foto`s doen die hier verschijnen.
      Bedankt voor de kleurige foto van een eenvoudig onderwerp.

Comment

Deze plaat brengt inderdaad weer wat kleur in deze sombere tijd voor de fotografie.

groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Nu is jou foto vier keer te zien Kariboe en jou kleur-opbeur-effect is voor mij goed gelukt Knappe compo en natuurlijk mooie kleuren. 'k Zit hier ook in een dipje aan het einde van de winter allé 'einde' ... dit weekend gaat het weer sneeuwen.
          Groetjes Vicky

Comment

Prachtige foto Kariboe!
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Ik zie toch maar één foto hoor
              En het brengt mij op idëeën..

net uit mijn rood-witte periode
              zal ik nu kunnen (op aanvraag)
              aan mijn blauw-witte periode beginnen
              Juist, dit is dus het moto
              breng kleur in deze grijze dagen

en zo blijven we bezig....

groet
              Manu

Comment

Er is toch iets niet pluis !
                De ene maal zie je de foto, de andere maal niets...
                Erg vervelend, zal maar een tijdje afwachten zeker...

Enfin, iedereen die een foto heeft gezien en een fijne reactie plaatste, bedankt ! En... nog even maar en dan zien we de zon terug...

Groetjes, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

maar de ham vraag is niet beantwoord ...
                  wat hebt ge nu eigenlijk feitelijk in dat lelijk oranje gezet?
                  Mac

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear
                    Pbase zit al sinds gisteren met een direct link probleem ...
                    Sinds gisteren? Was het maar waar... die en andere problemen zijn er al ruim twee maanden. Kijk hier maar... http://forum.pbase.com/viewforum.php?f=6 Vorige maand hebben ze een nieuwe server geinstalleerd maar de problemen zijn gebleven.

Het goede is wel dat ze al twee maanden geen abonnementskosten berekenen...
                    Last edited by Leonidas; 18 februari 2005, 20:01.

Comment

zie kruisjes en dan weer verfpotten en dan weer kruisjes, maar ze zijn scherp en heel goed van kleur.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie kleuren in een grauwe periode maar minder gelukt voor mij daar het dolly op ( schilder) ideën brengt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                          maar de ham vraag is niet beantwoord ...
                          wat hebt ge nu eigenlijk feitelijk in dat lelijk oranje gezet?
                          Mac
                          Da oranje schilder ik op alle bomen die in mijne weg staan... De dag erna zijn ze weg ! Ferm gemakkelijk
                          Sorry Mac, 'k kon het echt niet laten...
                          Neen, blijkbaar komt dit niet echt duidelijk over. Dit zijn kleine pottekes verf om kindjes op papier, kleedjes en de muren te laten kliederen... Creativiteit kan niet vroeg genoeg aangewakkerd worden...

Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                            Sinds gisteren? Was het maar waar... die en andere problemen zijn er al ruim twee maanden. Kijk hier maar... http://forum.pbase.com/viewforum.php?f=6 Vorige maand hebben ze een nieuwe server geinstalleerd maar de problemen zijn gebleven.
                            Bedankt voor de link Leonidas. Is me nu een en ander duidelijk... Wel irritant... Afwachten maar !

@ bouk : bedankt !

@ ********** : laat Dolly mijn reply aan Mac Quoy maar eens lezen... Ik zou ze met die pottekes eens ne hele gang willen zien schilderen. Trouwens, als ik die kleuren nog eens bekijk - da moet bij jullie nogal een psychedelische bedoening zijn...

Greetz, Kariboe

Comment

Prachtige kleurenfoto en leuke compositie, 2e is een toffe uitsnede.
                              Lang naar de foto gekeken Kariboe en tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk één kleur of opntbreekt en dat is "zuiver" rood!
                              Nu zie ik oranje, vermiljoen en 2 "rozeé-achtigen... ik had er een dieper voller rood bijgezet.
                              eMJeke
                              website

Comment

Re: Rood ???

In de westvlaanders ziet dat er ier veel triesteger uit zunne

Comment

Working...
                                X