Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rood...

Komt het door de lange winter ? De donkere dagen ? Een minder goede periode ?
    Alles is zo grijs, zo kleurloos, geurloos, levenloos...
    Onbewust snak ik naar helderheid, licht en warmte. En naar kleur, kleur, kleur...

Greetz, Kariboe

[Edited] Blijkbaar werkt PBase weer niet goed... voor alle veiligheid een andere link (met dank aan Z900)

Last edited by Kariboe; 18 februari 2005, 18:41.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Re: Rood...

......eehhh, ik zie hier een 'ROOD' kruisje, maar ik denk niet dat je dit bedoelt

Comment

Euhh, hierbij zal ik hulp nodig hebben...

Ik doe al jaren hetzelfde vanaf PBase, en nu lukt het niet meer... Ikke niet begrijpen...

MOD LUT -> stuur dit maar naar test. Ik kan dit blijkbaar niet direct oplossen...
      Greetz, Kariboe
      Last edited by Kariboe; 17 februari 2005, 23:20.
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!

Comment

Pbase zit al sinds gisteren met een direct link probleem ... foto's tonen zich, en het volgend moment weer niet .. komt soms voor
        Ook vanavond geen avance, daarom foto's op mijn tiscali account ge-uploaded.. reserve account hebben is altijd handig.

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
        Euhh, hierbij zal ik hulp nodig hebben...

Ik doe al jaren hetzelfde vanaf PBase, en nu lukt het niet meer... Ikke niet begrijpen...

MOD LUT -> stuur dit maar naar test. Ik kan dit blijkbaar niet direct oplossen...
        Greetz, Kariboe
        Last edited by Lightyear; 17 februari 2005, 23:23.
        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear
          Pbase zit al sinds gisteren met een direct link probleem ... foto's tonen zich, en het volgend moment weer niet .. komt soms voor
          Ook vanavond geen avance, daarom foto's op mijn tiscali account ge-uploaded.. reserve account hebben is altijd handig.
          Dank je Peter, ik begon mij al zorgen te maken. 'k Dacht da'k aan geheugenverlies begon te lijden
          Dan maar eventjes wachten tot PBase weer werkt zeker ???

Greetz, Kariboe

Comment

Tsja .. even gekeken op hun hoofdsite .. staat niets vermeld ..
            Ik had daarnet je foto even gezien, halve kleurige verfpotjes .. leek me een leuke foto ! Ook gelezen dat je naar kleur, licht en warmte snakte .. ik ook man ik ook .. dat grijze februari-weer is mij stilaan naar ongekende diepten aan het trekken .. tot ik gisteren dat olv beestje tegenkwam, samen met wat zon .. ben terug voor een paar dagen tevreden .. maar echt lang moet het niet meer duren hoor !
            Peter
            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
            Dank je Peter, ik begon mij al zorgen te maken. 'k Dacht da'k aan geheugenverlies begon te lijden
            Dan maar eventjes wachten tot PBase weer werkt zeker ???

Greetz, Kariboe

Comment

Je bent nu toch niet rood van woede, hoop ik, Kariboe?

Grtz,F@bke
              Wanneer je niet kunt worden wat je wilt,
              wordt het tijd te waarderen wie je bent.
              BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
              The name of the game is to fill the frame!
              http://Fabke.fotopic.net

Comment

Kariboe, je mag mijn "account" wel ff gebruiken om direct te linken:

mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Ik heb je foto met de verfpotten ook even gezien.
                  In de veronderstelling dat je het nodige gedaan hebt, en dat pbase je hier in de steek laat ...
                  zullen we nog wat geduld hebben en de topic nog wat laten staan!

Comment

Super van je Z ! Dat is pas helpen !!

Oorspronkelijk geplaatst door Z900

mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900

mvg,
                      Euhm, ik weet nu echt niet wat ik hier aan 't proberen ben - enfin we zien wel... Ik ga nu de link gebruiken van Zetje.

Hèhè, dat blijkt te werken... Ik begrijp alleen niet hoe Z mijn foto op zijn "account" heeft gekregen...
                      Enfin ik ben voorlopig geholpen. En Zetje, God zal het u lonen, met erwten en met bonen en aan de prijs dat die de laatste tijd staan, nog geen onaardig geschenkje lijkt me. Z man, bedankt

Greetz, Kariboe

Comment

Kun je die link van Z nu ook in je eerste post gaan plakken Kariboe, zo is het helemaal in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut
                          Ik heb je foto met de verfpotten ook even gezien.
                          In de veronderstelling dat je het nodige gedaan hebt, en dat pbase je hier in de steek laat ...
                          zullen we nog wat geduld hebben en de topic nog wat laten staan!
                          Ge"mod"ereerdheid is de wereld nog niet uit...
                          Greetz, Kariboe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear
                            Kun je die link van Z nu ook in je eerste post gaan plakken Kariboe, zo is het helemaal in orde
                            Is blijkbaar niet meer nodig - foto is zichtbaar nu. PBase uit de problemen ????

Ooops, het hele topic staat nu vol met rode pottekes... Kleur genoeg voor een tijdje denk ik...
                            Enfin Mod Lut, ik heb het hier - buiten mijn wil - wat te bont gemaakt. Mijn excuses daarvoor. Ingrijpen mag...

Enfin, bedankt voor het begrip en de hulp hier
                            Greetz, Kariboe
                            Last edited by Kariboe; 17 februari 2005, 23:46.

Comment

toch wel nodig

mvg,
                              Z900
                              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Working...
                              X