Re: stromend beekje, bladeren en een zonnestraaltje
ze spreken me eigenlijk echt niet aan vicky. van het beekje blijft ook niet veel over..... je had mijn verwachtingen hoger gelegd, misschien is het dat wel
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
ja meningen kunnen nogal verschillen, maar voor mij zijn het twee zeer mooie opnames, misschien wat druk maar prachtig van licht en net als een schilderij
Hoi Vicky ! Verdeelde meningen ditmaal - ik volg beide
Zonder de titel te lezen zou ik bij het eerste beeld niet onmiddellijk aan een beekje denken. Ik zie dan 'wat vreemd belichte' herfstbladeren - moeilijk thuis te brengen en behoorlijk onduidelijk... Dus
De tweede daarentegen is geheel anders. Door de lichte rimpeling in het beeld heb je als kijker onmiddellijk door wat je ziet : wat oude herfstbladeren in een plasje water. Het streepje licht deint mooi uit en de cadrage is hier ook ruimer. Dus beeld twee is toppie !!!
Niet gemakkelijk lijkt me !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ook ik heb gemengde gevoelens bij deze foto's Vicky. Nr een vindt ik niet zo geslaagd. Iets te rommelig. Nr 2 vind ik een stuk beter geslaagd. De golfjes zijn hier beter te zien en de goud gloed van de zon reflecties is hier veel rijker.
vicky, met ze meer te bekijken, begin ik ze meer te apprecieren. ik blijf min of meer bij mijn eerste commentaar, maar begin toch wel ht mooie rvan in te zien. hoe mooi en levendig de kleuren worden, door het water dat erover gaat.
het zullen de verwachtingen van een beekje geweest zijn dan zeker?
bij de tweede vind ik het wel jammer dat dat ene blaadje net niet helemaal onder water ligt
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Iedereen bedankt
'k Heb zelf ook lang getwijfeld om de foto's te posten omdat het beekje niet zo duidelijk zichtbaar is op de foto's en de bladeren bijna alle kleur hadden verloren maar 'k vond de lichtinval wel wat hebben.
Normaal van ik een fan van u, maar dit is voor mij veel te druk.
Het komt er niet uit.
Ondanks de mooie kleuren lijkt het op een verteerde vis met wat bladeren er omheen. Als je de titel niet weet kom je er niet uit wat het is.
Volgendekeer beter, daar twijfel ikniet aan....
Comment