Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lillo is en blijft een bevreemdende ervaring ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lillo is en blijft een bevreemdende ervaring ...

Lillo is en blijft een bevreemdende ervaring in het Antwerps havengebied. Het is groots in zijn kleinschaligheid, het is de confrontatie van een kleine leefgemeenschap tussen alle industrieel geweld. Het is de wil om ondanks alles te overleven.
    Last edited by Carola; 6 februari 2005, 22:27.

Re: Lillo is en blijft een bevreemdende ervaring ...

jammer dat bij de schroef de hele bladen er niet op staan, had ze al bekeken in test.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij de tweede moest ik goed kijken om te zien dat het om een scheepsschroef ging. De derde foto lijkt wel ingescand, zelfs je signatuur mist scherpte.
      De foto met de ankers vind ik wel interessant. Kan je er dichterbij komen om er close-ups van te maken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc
        Bij de tweede moest ik goed kijken om te zien dat het om een scheepsschroef ging. De derde foto lijkt wel ingescand, zelfs je signatuur mist scherpte.
        De foto met de ankers vind ik wel interessant. Kan je er dichterbij komen om er close-ups van te maken?

Bij de tweede foto heb ik nooit de intentie gehad om de volledige schroef te laten zien, het zou een weinig boeiend beeld leveren - ik ging eerder voor scherp/onscherp, de oppervlaktestructuur en de kleurnuances. Ik vind foto's net als schilderijen, die wat tijd vragen om naar te kijken, vaak boeiender dan een beeld zondermeer. (misschien daarom mijn fascinatie voor "verval").
        Je had gelijk over de foto met de ankers, ik heb hem aangepast! Ik had zo zitten schroeven om hem klein genoeg te krijgen voor de posting dat de kwaliteit nergens meer naar leek.
        Van die ankers kan je gemakkelijk close-ups maken ze liggen als het ware voor het grijpen! maar vergis U niet het zijn kleintjes, ze zijn +/- maar 70 cm groot! (liggen in het haventje van Lillo).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola
          Bij de tweede foto heb ik nooit de intentie gehad om de volledige schroef te laten zien, het zou een weinig boeiend beeld leveren - ik ging eerder voor scherp/onscherp, de oppervlaktestructuur en de kleurnuances. Ik vind foto's net als schilderijen, die wat tijd vragen om naar te kijken, vaak boeiender dan een beeld zondermeer. (misschien daarom mijn fascinatie voor "verval").
          Helemaal met je eens. Ze worden ook mooier na een aantal keren te bekijken.
          NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

Comment

Working...
          X